Gattuso !!


Ryktena är alltså sanna. Lika galen som Gattuso är på plan, lika galen är han utanför.
På denna video får man se Gattuso bli lurad av den Italienska motsvarigheten till Punked.
Har sett Punked väldigt mycket på MTV under åren men sån här reaktion har jag inte sett av någon annan.
Jag vet inte hur lagarna är i Italien, men hade detta hänt i USA så hade skådespelaren stämt Gattuso på miljoner......
Helt sjukt, måste ses !!

Idag kom nyheten som alla fotbollsälskare väntat på. From Tisdag så slipper vi se och höra Glenn Hysen på Viasat studion. Jag har tröttnat på den jäveln, men ändå tvingats lyssna på hans skitsnack.
Mer okunnig kommentator får man leta efter. När vi var yngre och riktigt uttråkade som t.e.x när man kollar på en match mellan 2 engelska klubbar där det fysiska spelet inte tillät något mer än hård spel,inkast från Riise och hörnor så räknade vi hur många fel Glenn sa under 90 minuter istället för att följa matchen.  Fy fan säger jag bara minst en 20-25 iaf. O när det var 2 Engelska lag som möttes i ett slutspel så blev det oftast 0-0 eller 1-1, så då fick man stå ut med honom under förlängningen också. 

Men som sagt nu är han historia och det kommer bli intressant att följa en annan Glenn. Glenn Strömberg som jag rankar 2a i fotbollssverige efter Jesper Hussfelt av kommentatorerna. Killen kan fotboll.


Kommentarer
Postat av: Goran

fan vad gattuso tycker om att vifta med händerna.

2008-09-30 @ 00:52:56
URL: http://ottifemma.blogg.se/
Postat av: Johansen

Kan inte mycket italienska men säger dom inte att hunden heter Gennaro? Sjukt kul!

2008-09-30 @ 07:31:30
Postat av: ibra





synd att muntari inte lirade i derbyt, så han kunde knäcka guttuso. Gattuso har öppet gått ut och sagt att han inte gillar o möta honom då han spelar för hårt :)

2008-09-30 @ 12:08:10
URL: http://www.youtube.com/watch?v=2oMFJI1RWxk
Postat av: United we stand!

Killen är varm asså hahahahaha.. Inte ens jag hade blivit så förbannad:D NOT!!



2008-10-01 @ 11:43:20
Postat av: NIF

Haris du påminner mig om Gattuso. Ni är är jävligt lika på många sätt.

2008-10-01 @ 23:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0