Du skall älska din Nesta !!

Precis som Mohammed,Jesus och Ariel Sharon brukade säga.
Du skall älska din Nesta.

2000-talets bästa försvarare (inte enligt bara mig) utan både Niva och Simon Bank har skrivit det i sina krönikor.
Sen att han röstats fram till Europas bästa försvare några gånger gör inte saken sämre.
Han sätt o försvara är mer underhållande än en offensiv spelares sätt o anfalla.

Alessandro Nesta är tillbaka i träning, och idag gjorde han sin första träningspass.
Med Nesta tillbaks i gammal god form så är Lo Scudetto i våra händer.

Orkar inte skriva mer nu är för trött ,men jag kan avsluta med en video på Nestas försvarsspel.
Se o njut !!!

Kommentarer
Postat av: AC Milan

Nesta är kung !!!!!

2008-10-02 @ 22:48:10
Postat av: Emil

Med all respekt Jetmir, men hur i helvete kan du ens skriva grisen Ariel Sharon i samband med Jesus och Mohammed. Moses skriver du i så fall som är judarnas profet, men inte den sviniga massmördaren.



I övrigt trevlig läsning förutom att du kunde ha skrivit lite mer om supersexans avslutning och lite sammanfattningar under året. Hade varit trevligt med en liten krönika.

2008-10-07 @ 20:34:25
Postat av: Jetmir

Jo, jag vet mycket väl att han är en massmördare precis som Milosevic. Ville blanda in lite humor i det bara o kanske skapa lite debatt också.



När det gäller en avslutning av supersexan så funderar jag på att höra mig för med olika tränare för o få en klarare syn på några utmärkelser.



Men den ska komma inom kort.

Maila mig gärna din tränares email på jetmir[email protected]



2008-10-07 @ 23:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0