Ännu en magisk kväll på San Siro !!




Jag hade samlat hela gänget för att se Världens största och mest prestigefyllda DERBY.
Det var så många i rummet så att jag fick sitta på golvet och uppleva DERBYVINSTEN.
Men det gjorde inget. Jag hade suttit på en gettingbo för att kunna se Milan prestera sån fotboll varje vecka.
Jag vill tacka Kaka för att han just nu är världens bästa fotbollsspelare.
Jag vill tacka Seedorf för att hans högsta nivå är fantastisk.
Jag vill tacka Ronaldinho till förarbetet och avslutet på ett mycket vackert anfall som ledde till segern.
Tack Zambrotta för årets tackling.


Milan dominerade matchen från första minuten  till den 70e minuten innan det gamla Italienska försvarstänkandet tog över.
Zlatan osynlig i en stormatch som vanligt. Top 5 i världen my ass !!

Jag hoppas verkligen vi fortsätter så här en längre period. Så att vi nästa nästa säsong åter igen tar tillbaka tronen som Europas bästa lag.

Tänk er allt detta utan Nesta och Pirlo !!!


Kommentarer
Postat av: united we stand!

Kaká världens bästa fotbolls spelare just nu hahahahahahahahahaha.. Jetskii my man du har GJORT de igen:D

2008-09-29 @ 10:39:38
Postat av: Jetmir

Haris, vi alla vet att du inte är stans ljushuvud men du ska ändå få en chans att säga en spelare som är bättre just nu.

Kaka har tidigt på säsongen redan varit fantastisk i 2 toppmatcher (Lazio och Inter). Vilken spelare kan matcha det på säsongsinledningen ?

2008-09-29 @ 11:50:41
URL: http://jetlagg.blogg.se/
Postat av: AC Murat

Härmed erkänner jag att milan faktist kan spela fotboll ibland..

2008-09-29 @ 11:51:05
Postat av: Christian

Milan vann välförtjänt igår !

Kaka var matchens lirare.

Håller dock inte med om att Zlatan var så usel som du skriver. Han försökte iaf.

Viera var nog sämst på plan.

2008-09-29 @ 13:08:27
Postat av: Milito

Snart möter ni Oss igen..



Milan usch

2008-09-29 @ 14:14:49
Postat av: Murat!

Vem fan e den bögen som skriver i mitt namn. Jag chansar på att det är Dzemal eller Nordgren. Milan e ett Pisslag som man kan jämföra med lingongäng som Lazio. Dom skrällde igår thats it..

2008-09-29 @ 17:22:12
Postat av: Till Murat från Jetmir

Dom kryper iaf inte ner till sitt eget rövhåll på hemmaplan som din kära klubb United gör.

Milan kanske har varit på dekis men stoltheten för klubbmärket kommer aldrig försvinna.

2008-09-29 @ 17:28:45
Postat av: UNITED???

Seriöst nu.. vi snackar fotboll så dra inte upp de engelska pisslagen nu...



Rooney hade inte ens fått sitta på läktaren igår, jävla sopa...

2008-09-29 @ 17:42:28
Postat av: united we stand

Vann faktiskt cl förra säsongen, VEM FAN ÄR MILAN!?!?!?

2008-09-29 @ 19:06:43
Postat av: Johansen

Är det inte dags för en historia snart?

Det var länge sedan jag läste något om den där Murat. :D

2008-09-30 @ 07:18:21
Postat av: Johansen ?

Har du något på Murat som vi andra inte vet ??????

Hade varit intressant i så fall.

2008-09-30 @ 08:07:42
Postat av: Haris

Murat var från början Milanfan... han älskade milan så mycket ni anar inte...

2008-09-30 @ 20:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0