Utmärkelserna del 3

Nu har jag lite tid över så jag tänkte vi kunde fortsätta med det som alla väntar på.

Frågorna är

1. Årets överraskning ?
2. Bästa matchen ?
3. Årets sämsta match ?


Håkan Hellberg- 1.  där väljer jag Venestad som jag ärligt trodde skulle dela på sista platsen med Hjärsås, men de överraskade nog alla.
2. oj men jag får nog välja Kiaby hemma och seger med 6-1
3. Inget svar

Dan Åstetdh - 1.
(Kiaby gjorde en bra höst )
2. ( Mötet med Åsum borta )
3. (Mötet med Viby borta. Förlust med 7-0 )

Marcus Turtoft - 1. Måste bli Venestad, de blev tippade nästsist av nästan samtliga, men ser ut att klara sig kvar efter kvalspelet.
2. Vår hemmamatch mot Ovesholm var riktigt bra, saknade någon viktigt spelare men hade en jävla form och vann enkelt med 6-2, borde blivit mer..
3. Borde vara någon match med Hjärsås, kanske Hjärsås-Österslöv eftersom de två lagen var sämst.

Ronny Capion- 1. Edenryd
2. Hemma mot Åsum(seger med 1-0)
3. Hemma mot Hjärsås/Värestorp (1-1)

Michael Green- 1. Ovesholm
2. Näsby IF omg 3 borta
3. Viby IF i omg 7 borta

Henric Ekewald- 1. Edenryds IF, som nästan knep en kvalplats trots ett totalt profillöst lag! Även Venestads IF har placerat sig bättre än förväntat. Nu blev det till slut kvalspel ändå, men det är starkt av ett nykomlingslag att fixa det utan att träna!
2. Spelmässigt så är det 2 matcher. Åsums BK borta i våras (0-0), som vi lyckades stänga helt! Även hemmamatchen mot Önnestads BoIF (Förlust 2-5 till slut) var en jäkligt bra match, som vi förlorade i slutminuterna.  Resultatmässigt så är det förmodligen 3-1 borta mot Edenryd eller de 2 segrarna mot Näsby IF.
3. Spelmässigt så måste det vara 0-3 mot Vinnö borta då vi bara placerade ut skorna mot hungriga Vinnö. Kunde blivit 0-8 med lite missflyt ytterligare.

       Resultatmässigt så stör det oss att vi trots spel mot ett mål torskade i premiären mot Venestad med 0-1. Venestad hade i den matchen ett halvt avslut och vann.

Peter Olofsson- 1. Trodde faktiskt inte Önnestad var så bra men ack så fel jag hade
2. Näsby-vinnö i premiären, riktigt rolig match !
3. vet ej

Fatos Gashi- 1. VIBY IF
2. SEGER 7-2 MOT ÅSUM
3. SISTA MATCHEN HEMMA MOT VIBY 1-9

Hampus "xs" Frank 1. Ingen
2. Bästa match för oss kan vara Ovesholm borta där vi vann med 3-0 och där var bara ett lag på plan. Bästa matchen rent taktiskt var mot Önnestad hemma då vi spelade ett otroligt bra försvarsspel.
3. Sämsta match för oss var Kiaby eller Viby borta där vi gör bort oss totalt.

Kristian Johansen 1. VENESTADS IF, KLARADE NYTT KONTRAKT. EFTER 7-0 MOT OSS TRODDE JAG INTE DET
2. ÅSUM HEMMA, VINST MED 1-0
3. WINNÖ BORTA, FÖRLUST MED 4-1

Jetmir Isufi 1. Viby IF, Ha spelare som Svinto i startelvan och ändå gå upp en division. Det är imponerande !
2. Näsby- Åsum 7-2. Min första match för Näsby på hemmaplan. Kan man önska sig en bättre debut ?
3. Det är många matcher som vi skämt ut oss på men jag väljer nog ändå den sista mot Viby 1-9.

Söndagens frågor blir :

Årets snyggaste mål ?
Supersexans största profil ?
Supersexans störste filmare ?

Kommentera gärna !


Kommentarer
Postat av: Ekewald

Jetmir, jag har tagit mig friheten att saxa lite från denna genomgången till laget.se/rinkaby.

Hoppas det är okey. (Får verkligen hoppas det eftersom jag frågar först i efterhand..)



Summeringen av "Supersexan" på nämnda sida är förresten färdig och utlagt.

Det är mycket nu...



För övrigt, Bra gjort Jetmir med denna genomgång.

2008-10-19 @ 00:53:13
URL: http://laget.se/rinkaby
Postat av: Jetmir

Det är helt ok. Jag ser inte dig som någon konkurrent så du får låna hur mycket du vill.

Ska läsa din summering nu.



We are fighting for the same cause ;)..........

2008-10-19 @ 01:19:48
URL: http://jetlagg.blogg.se/
Postat av: KelocC

Godnatt.

2008-10-19 @ 01:26:01
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: negan

Mr Isofia kan du inte lägga upp utmärkelser för div 2 me... för i sånna fall har jag några exempelfrågor du kan skicka till de olika tränarna;



.Vilken spelare var bäst i KFF den gågna säsongen?

.Vem var den mest tongivande spelaren i KFF?

.Vem bojkottade Kristianstadsbladet efter en konflikt med PP?



Sen kan du köra lite annorlunda stuk på det hela om du vill. Typ som Jeperdy.

Svaret är Negan. så ska de ställa frågan.... tex

Vem är "super-tvåans"(kom ihåg var ni fick höra det först) bästa spelare 08?

Eller bara helt enkelt, Vem är "super-tvåans" största stjärna?



Det var bara en tanke som slog mig, så jag kännde att jag var tvungen att gå upp och skriva det, men nu ska jag lägga mig igen för ska vakna tidigt imorgon och jogga Kristianstad runt för att sen avsluta med lite mage på gymmet.



God natt allihopa

2008-10-19 @ 03:13:25
Postat av: Jetmir

Haha ja men absolut. Ge mig bara deras mailadress så ska jag även fråga hur ofta du solar eller hur ofta du rakar hela kroppen. Jag tror nog dem flesta tränarna kommer kunna svaret.

2008-10-19 @ 10:23:53
URL: http://www.jetlagg.blogg
Postat av: Mange

Ovesholm har tydligen blivit utklassat av alla sina toppkonkurrenter.

Frågan är då vad dem ska göra i femman där motståndet är desto bättre.

2008-10-19 @ 11:40:48
Postat av: Cantona

Så du tycker att dom inte skulle spela för att vinna sina matcher pga att dom inte är tillräckligt bra?

2008-10-19 @ 15:21:34
Postat av: Arber

Negan, du är helt allvarlig med! hahaha



Mange vet inte vad han snackar om, vi spelade ju ut önnestad hemma, de fick in ett mål i slutminuten då vi flyttade upp för att avgöra matchen, och åsum under hösten vann över oss med 3-0 men de utklassade oss absolut inte trots att de va en av våra sämsta matcher...

2008-10-19 @ 17:50:39
Postat av: akado

Mange är ju en snubbe som suttit och skummat igenom resultat sen dragit slutsatser som är större än hans förstånd!

2008-10-19 @ 21:37:28
Postat av: Martin

När kommer fortsättningen av summeringen ?

Om inte Johansen blir årets filmare så tänker jag springa naken från Edenryd till Kiaby.

2008-10-20 @ 17:22:20
Postat av: Jetmir

Hehe. Fortsättningen kommer under kvällen. Kom precis från jobbet, ska iväg till gymmet nu, but you"ll se it when i get back home.

2008-10-20 @ 18:37:21
URL: http://jetlagg.blogg.se/
Postat av: Ett riktigt Fan!

Måste bara säga att jag inte förstår hur Murat kan bli framröstad till årets flopp. Killen har ju kristianstads största potential, och han är en fröjd att skåda. Visserligen så spelade han bara 1,5 match så han borde egentligen inte vara med på listan alls. Tänk om killar, alla som har röstat...

2008-10-20 @ 20:00:33
Postat av: negan

vem fan va de som skrev den ??? arber du blir mer o mer livlös varje dag...

2008-10-21 @ 00:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0