Snart klart !

Nu har dem flesta tränarna/ledarna svarat på alla 27 frågor.
Dem enda som fattas är Lasse Ekk Österslöv, samt Winnös och Kiabys tränare.
Dem har alla 3 fått mail men jag har inte fått något svar från någon av dem.
Jag väntar en 2 dagar till o får jag inget svar till dess så lägger jag upp det utan dem.
Jag har dessutom från tag på Peter som dömt flest Supersexa matcher denna säsong.
Han kommer också få tycka till.
Måste säga att vissa svar från några tränare är väldigt roliga.
Sen för att göra det mer intressant ska jag välja med att kompletera med Johansen som är den spelaren som är mest insatt i Supersexan efter sina ca 9 säsonger i Superserien.
O självklart skall även jag få tycka till;).....................

Igår kväll så vad det 28 online samtidigt. Hehe jag måste nog ta betalt snart, men frågan är av vem ?

Sen så måste jag gratulera Venestad för kvalsegern. Dem får njuta ännu en säsong i Supersexan.

Ikväll så blir det inomhusfotboll på högskolan. Hoppas bara knät håller nu efter en 8 veckors vila.

Kommentarer
Postat av: VIF

Lasse Ekk måste ju vinna som seriens största gnällkäring iaf.

Eller kanske någon i Näsbys backlinje ?

Årets målvakt dyker säkert också upp o då är det nog Dan eller Greger som vinner.

2008-10-13 @ 17:44:28
Postat av: Johansen

Läser du på högskolan Jet? Är det med HKIF då eller?

2008-10-13 @ 21:42:38
Postat av: Jetmir

Nej, men jag har en jävla massa polare som pluggar där så dem smugglar in mig.

2008-10-14 @ 00:49:57
Postat av: Alina

Hejhopp kikar in:) Hoppas du haft en trevlig kväll! Godnatt!

2008-10-14 @ 00:56:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Jetmir

Hehe du har börjat kika in lite väl ofta nu.

Du är väl inte här för att stjäla mina besökare ?

Mina besökare är väldigt svårflörtade så du kommer få kämpa ett bra tag Alina.

2008-10-14 @ 01:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0