Rekord !!

Kom precis hem från jobbet. Ska äta o sen iväg till gymmet. Men vill bara skriva att det är sjukt att det just nu är 38 personer online samtidigt ;).......... Jag har runt en 360 unika besökare per dag. Jag får tacka olika hemsidor som gör en bra reklam för min blogg och speciellt Mr. Rinkaby herr Ekewald som ofta nämner min blogg på sin populära hemsida.
Måste säga att att hans summering på http://www.laget.se/public_lag/default.asp?lagid=122@11@99@24@114 är helt klart värt att läsa igenom.

Några som jag vill kasta skit på är dem från Vibys hemsida som tagit bort mig från deras länkar.
Lite dåligt stil av Johansen och herr Exem, med tanke på att det var jag som grundande deras hemsida.
Men eftersom den sidan nästan är helt död förutom när någon junior fyller 12 år så spelar det kanske ingen roll.

Men Viby IF kanske bytt stil helt ? Dem kanske låter snacket skötas på planen istället, till skillnad från mig ;)...........


Kommentarer
Postat av: Johansen

Ha ha ha! Oj vad sårad du låter! Den försvann när länksidan uppdaterades, har för mig att det var i samma veva som du slutade blogga. Länkade du tillbaka som sig bör? Tror inte det! Vill du att vi sätter upp dig igen på vår obesökta sida?



Nu väntar jag på min utnämning som årets filmare. ;0)

2008-10-20 @ 20:15:37
Postat av: Homer

Borde du inte ge pris till Johansen som sexans fulaste dialekt?

2008-10-20 @ 22:13:29
Postat av: Zengin

Bajenska är väl inte fult ?

2008-10-20 @ 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0