Ont om tid !!


                                  Killen är alltså helt nykter !!!

Det är många som tycker att jag bloggar för sällan nu för tiden.
Måste säga att jag inte har lika mycket tid nu som jag hade innan.
Har mycket att göra på jobbet. När jag väl kommer hem så drar jag oftast till gymmet för o träna mitt skadade knä som aldrig läker. Eller så hänger jag med någon livlös kompis.
På dem lediga dagarna så är jag oftast med tjejen som jag ska förlova mig med nu den 8e november samtidigt som jag får nycklarna till lägenheten den 1e november. Allt händer under samma period så det är mycket o göra just nu.

Detta är anledningen till att jag inte kan blogga som tidigare.
Men så fort jag får tid (kanske imorgon) så ska jag fortsätta med summeringen, som för övrigt tar en massa jävla tid och lägga ihop, samtidigt som det ska vara kryddat med lite humor.
Sedan ska jag dessutom lägga in hela Lasse Ekks summering på en o samma gång eftersom han mailade tillbaka mig nästan 2 veckor efter deadline. Lasse Ekk, the man is a genius!!

Ska lägga mig snart godnatt!!


Kommentarer
Postat av: ???

Vem är det på bilden ??

2008-10-25 @ 01:45:02
Postat av: Marcus

Jag får gratulera Jet !

2008-10-25 @ 14:11:19
Postat av: jocke

Negan är alltid så sjuk!!!

2008-10-25 @ 15:10:50
Postat av: 118 118

Hej!



Mitt namn är Arber Jahari och ringer ni till 118 118 så får ni inte bara möjligheten att tala med en trevlig support utan ni får tala med Arber Jashari, Ovesholms egna stjärna..



Som fotbollspelare är jag komplett. Jag skjuter hårt och precist med både vänstran och högran. Jag är snabb som bara en alban på en stulen cykel kan vara.

Spelförståelsen är utmärkt efter många år som manger i just Football Manger där jag fått möjligheten att träna lag som Real Madrid och Barcelona.



Jag ville bara säga detta så att alla här förstår vilken bra fotbollspelare jag är och att jag är given i Ovesholm nästa år oavsett vilka nyförvärv som kommer.

(Bifogad bild på mig, då jag håller i ett gäver, saknas då jag anser att det ENDAST är passande i min CV)



MVH



Arber "CV" Jashari

2008-10-25 @ 17:26:23
Postat av: Arber

"Killen är alltså helt nykter !!!"



Skojjar du Jetmir? Den killen är fan aldrig nykter!!! Han går utan tvekan på något..



När fan har jag spelat manager? så jävla kasst, för de som inte fattar så är det antingen Niklas "Negan den Nyktre" Norgren eller Jetmir "jag svär på min tjej det va inte jag" Isufi som skrivit inlägget ovan...

2008-10-26 @ 14:46:09
Postat av: Gerrard

Säg upp dig från jobbet, gör slut med din flickvän sluta gå på gym och fortsätt med summeringen SNÄLLA=)

2008-10-26 @ 19:41:53
Postat av: negan

haha.....bästa bilden.....

2008-10-27 @ 23:57:38
Postat av: Jetmir

Jobbet och Tjejen är 2 saker jag inte hade klarat mig utan så tyvärr måste jag tacka nej ;).

2008-10-28 @ 11:28:08
URL: http://jetlagg.blogg.se/
Postat av: United We Stand!

Hoppas tjejen läser inlägget:D Så länge kärleken går bra majko mår bra..

2008-10-28 @ 18:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0