Ni måste se detta !


Gårdagens drömmål !!

Bäst på plan i Frankrikes 3 senaste matcher, där 2 av dem var ödesmatcher mot Serbien och Rumänien.
Drömmål mot Rumäninen,samt assist i dem andra 2 landskamperna. Mål mot Roma i CL. Efter gårdagens match har han bäst snitt i Ligue 1.
Och igår avslutade han veckan med ännu ett mirakel.
Kolla in detta mål han gjorde igår. Känner ni igen tekniken med sulan som en annan speciell spelare hade patent på ?

Mina damer och herrar. Zidanes ersättare har stigit fram.

Yoann Gourcuff

Målet mot Rumänien !!!

Kommentarer
Postat av: Goran

Fan vad du är överkåt i Gourcuff haha, killen är i o för sig duktig o kan bli bättre men han kommer aldrig att komma upp i samma kapacitet som Zidane gjorde när han var som bäst. Hellre Nasri framför Yoann.

2008-10-19 @ 15:14:04
URL: http://ottifemma.blogg.se/
Postat av: Ibra





Han är duktig, mkt möjlgt att han är nästa Zidane, men då måste han undvika o spela för Milan om han ska utvecklas, ruttnar bara annars.

2008-10-19 @ 16:38:59
Postat av: negan

Jag gjorde 5 sånna mål i "super-tvåan" :P

Mina va till och med snyggare :P :P

2008-10-19 @ 18:09:27
Postat av: Men Zidaneeeeee då ?????????

Vad säger Emil om att du jämför Gourcuff med Zidane ?

Jag personligen kan hålla med om att han liknar Zidane till spelstilen och tekniken.

2008-10-20 @ 10:36:30
Postat av: negan

Huuuuur visste jag att nånn idiot(murat elle arber) skulle gå in o skriva som "negan"...iförsig e dom inte långt från sanningen....hahaha

2008-10-20 @ 14:30:18
Postat av: negan

asså helt ärligt nu, emil kommer koka...

2008-10-20 @ 14:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0