Lördag kväll !!

Murat "Vladomir" Isufi fyllde 23 så vi firade det hos Haris.
Detta kom lite plötsligt så ingen hade hunnit med att köpa någon present till honom, förutom Niclas som hade snott ett helt paket med chipspåsar från KFF´s Kansli när han hade läst om några snåla personer från Österäng som kom med en chipspåse som present varenda gång någon fyllde år, när vi var yngre.

Så vi bestämde oss för att köpa en jävla massa trisslotter och lite andra lotter för 1000kr!.
Eftersom vi ändå var rätt många som skulle komma så skulle det inte bli så dyrt o dela på presenten så jag betalade hela beloppet, och sen skulle alla som ville va med på presenten ge mig vars en hundring.
Av 11 pers var det ingen jävel som betalade. Hahaha riktiga legender alltså.............
Sista gången jag lägger ut säger jag bara.................

Själva festen var annars jävligt kul. Hyresvärden ringde Haris för att säga till honom att lugna ner sig trotts att det var lördagskväll. Haris sa till oss. Då svarade Semir hans bror aka Tupac med att höja rösten ännu mer. Syskonkärlek på hög nivå.

Här är några fina bilder !!!!





                         Insidejob på KFF´s kansli !!!




                                               SuperSvenskarna !!!


                                             Filosofen !!

                              2 medgångsfans poserar !!

Dj Affe
som för övrigt är stans bästa dj gick från Milan till Barcelona för nåt år sen.
Negan Nordgren gick från att inte ha någon klubb alls till Barcelona för några veckor sen.


  Arber "CV" Jashari är så pass modemedveten så han medvetet matchade sina kläder
  med Haris tapeter. T.o.m klockan passade in. Då har man stil alltså !!!


Kommentarer
Postat av: Arber

Hehe... de va en trevlig kväll som vanligt..

vad gäller presenten så visste jag inte om den och hade inga kontanter på mig, och eftersom du inte tog kort så får du pengarna på ditt konto så fort jag kommer hem från jobbet... ;)

2008-10-06 @ 08:37:27
Postat av: Dude

Hahaha så typisk..

2008-10-06 @ 09:03:59
Postat av: Var på festen !!

Hahahhaaha

2008-10-06 @ 14:01:27
Postat av: En från trakten

Emil ser faktiskt ut som Niclas bitch på bilden.

Hahaha

2008-10-06 @ 14:09:44
Postat av: Haris

Det va kul! Bra arrangemang!

2008-10-06 @ 15:32:25
Postat av: Glenn Hysen/Bosse Petterson

Verkar som att man inte är ensam om att inte ens ha bajs i röven! Hårda tider nu! Så här dåligt har det inte varit sen sundsvall brann som en kollega brukade sej!

2008-10-06 @ 16:53:07
Postat av: Glenn Hysen

Va fan är det detta för jävla kommunistblogg. Måste godkännas innan inlägget läggs ut.

2008-10-06 @ 16:56:07
Postat av: Elin

Arber är en snygging.

Är han singel ?

Han får gärna gå in på min blogg och svara om han ser detta.

Kram !

2008-10-06 @ 16:59:30
URL: http://elinkan.blogg.se/
Postat av: Till Emil

Hahaha Emil.

Så som vår gamle vän Marko hade sagt.

Du gör mig skratta !!

Hahahahahahaha

2008-10-06 @ 17:02:50
Postat av: Jetmir

Emil,jag kände att det ibland började spåra ur så för allas bästa så måste jag godkänna alla kommentarer innan dom läggs ut.

Jag kommer fortfarande lägga ut det mesta och jag kan inte spåra någon, så folk kan skriva vad dom vill så länge det finns en gräns.



2008-10-06 @ 17:19:53
URL: http://jetlagg.blogg.se/
Postat av: Haris till Elin

Tack detsamma men tack nej.

2008-10-07 @ 01:09:03
Postat av: dzemal

seriöst sluta godkänna kommentarerna.. folk kommer fan sluta skriva..

2008-10-07 @ 12:02:47
Postat av: Jetmir

Det började spåra ur. Så jag har valt o godkänna dem först.

Jag kommer fortfarande godkänna alla förutom dem som går över gränsen.









2008-10-07 @ 13:03:30
Postat av: Amir

Han som du kallar för "filosofen" . Är han bosnisk ?

Besök gärna min blogg också. // Amir

2008-10-08 @ 17:28:54
URL: http://www.gaybloggen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0