Kvaldags !!!




Imorgon avgörs det vilka lag som går upp till femman och vilka som stannar kvar.
Det är inte bar där det är intressant. Balkanmatchen är också intressant eftersom jag hoppas Balkan gör oss sällskap i Supersexan nästa år. Vilket superderby det hade blivit!! Näsby- Balkan !!

Viby förlorade med 1-0 första matchen mot Yngsjö. Enligt rykten så var Yngsjös försvar tight som en 8 årings rövhåll(inte mina ord). O då var det var svårt för Johansen o Co att skapa något.

Åsum vann med 3-2 över Knislinge efter att man legat under 2 gånger under matchen samtidigt som man hade spelare borta. Jag tror Åsum vinner imorgon även fast jag hade velat ha kvar dem i Supersexan. Men Supersexan kommer klara sig utan Åsum, frågan är bara om Åsum kan klara sig utan Supersexan.
Vet någon var och när Åsum spelar imorgon ? Tänkte köra ner dit och kolla på matchen.
Frågan är dock om Hampus bjuder på inträdet imorgon ? ;)..........

Ovesholm förlorade mot Liria efter 2 dundertappar av Kallberg. Kallberg som spelat bra ett bra tag nu väljer verkligen rätt tillfälle till att göra bort sig. Tror dock inte Ovesholm vänder detta utan får göra oss sällskap i Supersexan även nästa år.
Måste ändå berömma Hellberg som gjort ett bra jobb med den truppen han förfogar över.

KFF´s farmarlag K-Boys tror jag vinner imorgon när alla gamlingar kan medverka.
Jag tror Tony Mukakkakawewewewe gör 3 mål och Lilla ett med kaggen..............

Sen så blev Håkan Hellberg den första att skicka tillbaks frågorna. Hans svar var jävligt intressanta, svarar alla på det viset så kommer  summeringen  vara årets höjdpunkt.

Hur tror ni det går imorgon ??


Kommentarer
Postat av: Arber

Ovesholm kan helt klart vända matchen... vi har ju snittat typ 3 mål per match... men det blir en jämn kamp, svårt att säga hur det kommer sluta( men hade jag varit med hade jag ju varit stensäker på vinst :P)...

viby borde också egentligen vinna... men tror inte de "unga" med johansen i spetsen klarar av pressen.. heheh...

åsum borde ju vinna... med elvis som en mur där bak och banne som målspruta... men jag hoppas verkligen de förlorar... de har varit lite för kaxiga så de hade nog mjuknat upp lite av ett år till i supersexan!



Vi får se imorgon,

2008-10-10 @ 11:34:33
Postat av: Haris

Vems sexiga röv är det på bilden?

2008-10-10 @ 14:21:20
Postat av: Nisse

Antagligen spelar Åsum i knislinge....... eftersom Dem möter Knislinge har jag fel hm nej det har jag inte

2008-10-10 @ 16:37:43
Postat av: "Redneck"

Venestad vinst med klara 3-0 imorgon.. Suparsexan nästa år med, FINT!

2008-10-10 @ 17:04:11
Postat av: åsum

Arber... Kaxiga eller tydlig målsättning, är det någon skillnad?

Åsum spelar kl 1400 i Knislinge.



Jag är övertygad om att Åsum klarar sig utan supersexan! Om det inte går vägen skall vi inte gråta länge vi har gjort en bra säsong.



Jetmir... Bra blogg !

2008-10-10 @ 17:42:35
Postat av: akado

Kan gå lite hur som helst för Ovesholm, åtminstone har man ingenting att förlora i returmötet så det är bara full fart framåt.

Viby tror jag inte klarar kvalet och sen kommer Åsum att ta klivet upp till femman.

2008-10-10 @ 18:55:17
Postat av: Supersexan

Måste säga att Dan har gjort ett bra jobb med Venestad.

2008-10-10 @ 20:13:51
Postat av: Till Haris

Det är Geten på bilden.

Grattis till ett år till i Supersexan Venestad.

2008-10-10 @ 20:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0