Fredagsnotiser !!




Körde precis tjejen till tåget, så nu kan jag blogga lite igen.


Nu till några heta nyheter och som vanligt tack vare ett stort kontaktnät så är jag ännu en gång före bladet med några heta nyheter.

KFF´s Viktor Agardius provspelar just nu med Hammarby. Om han får kontrakt där återstår att se.
Samir (Dansken) blir till 90% kvar i KFF nästa säsong efter en strålande höst.
Tony Mukawawawewewewewwe ska spela för KFF nästa säsong.

Niclas "Negan" Nordgren gör succe i Norge där tränaren direkt efter hans första träning berömde honom i media.
Kan dock inte länka till tidningen eftersom Negan inte vill att Bladet ringer till honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

samir bra höst??? såg du nånn matche eller

2008-10-10 @ 21:23:02
Postat av: Andre

Tjenare Jetmir..

Hade ingen aning om att du hade en blogg förrän igår när en polare berättade.

Jag måste erkänna att jag spenderade hela kvällen hos honom igår genom att kolla läsa igenom hela din blogg. Jag tycker att den är fruktansvärd rolig. Roligt gäng ni är med en massa tofflar. =D



Din blogg måste vara Kristianstads roligaste blogg.

Forsätt så här och hoppas du inte tröttnar.

Ha det gött !!

2008-10-11 @ 12:14:49
Postat av: NIF

Det hade varit kul om Nordgren hade lyckats men tyvärr så tror jag att han misslyckas även i Norge, för att sedan komma hem med svansen mellan bena och skylla på tränarens spelsätt.



Nosaby IF är en klubb som hade passat honom.

2008-10-11 @ 13:06:19
URL: http://spelarradet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0