Fortsättningen !!

Namn: Murat Isufi
Nr: 21
Född: 1985
Längd: 184 cm
Vikt: 76 kg
Civilstånd: Singel
Kom till Mjällby: 2003
Moderklubb: Kristianstad BI
Position:
Innermittfältare
Styrka: Teknisk
Bästa fotbollsminnet: 2:a plats i Copa Catalonia (Barcelona)
Värsta Fotbollsminnet: Förlust i derbyt mot Kristianstads FF med pojklaget
                         Murat isufi årets flopp i Supersexan !!!
 Skillnaden var tydligen för stor mellan Mjällby(2003) och Supersexan(2008) ;)......... Hahahahaha



1.Vilket lag var årets besvikelse?

2.Vilken spelare var årets flopp i Supersexan ?

Håkan Hellberg- 1
.Besvikelse, jag säger som alla andra tror jag, Vinnö IF
2. Årets flopp, måste säga din bror Murat Isufi, efter Alliansen och seriepremiären, var många tränare "rädda" för OIF´s kreatör på mitten, men efter det röda kortet mot Vinnö försvann han spårlöst :)

Dan Åstedth- 1.Näsby IF ( Jag trodde dom skulle vara topp 3 )
2.(Dan Sadé )

Henric Ekewald 1.Sett till egna förhoppningar och förutsättningar så måste svaret bli Näsby IF. Skall vara stans näst största klubb och landar på 9:e plats i Sexan! Skandal och den grönvita delen i hjärtat gråter! I övrigt så var väl sexan ungefär som förväntat i år!
2.Åsums alla stjärnor! De spelare som höll laget uppe var väl de egna egentligen? Hade inte Andreas Svensson kommit "hem" från Fjälkinge igen så vet i katten om Åsum slutat 2:a. En kille som exempelvis Ivan Sebina skall väl vara bättre än en alldaglig kille i Sexan, kan tyckas!

Marcus Turtoft- 1. Årets besvikelse måste bli Österslöv, med tanke på att många tippade dem på övre halvan och de slutade nästsist..
2. Ajdå, ingen aning, kanske någon Någon i Ovesholm! Murat ?

Ronny Capion - 1. Vinnö
2.Ingen aning

Michael Green- 1. Näsby IF
2.  Artan i Näsby IF

Peter olofsson -1. trodde näsby skulle komma lite högre upp
2. tycker inte det finns någon speciell

Fatos Gashi -1. NÄSBY IF
2. GLENN I ÅSUM

Hampus "xs" Frank 1. Näsby tycker jag är årets besvikelse trots dom körde över oss har dom presterat väldigt ojämnt. Jag tippade dom på topp tre inför säsongen men så blev det inte.
2. Årets flopp har jag ingen koll på.

Kristian Johansen 1. NÄSBY IF, VILKET SPELARMATERIAL OCH SÅ FÅ POÄNG.
2. MURAT ISUFI, VART TOG HAN VÄGEN??? ;0)

Jetmir Isufi 1. Näsby IF mest pga värdelös försvarsspel och för mycket roterande mellan olika spelare.
2. Murat Isufi. Det var mycket snack o lite verkstad. Så som jag fick övertala honom för att hänga med till Ovesholm. Men till ingen nytta. Föutom Alliansen då, där vi tog Ovesholm till kvartsfinal, vilket är rekord för Ovesholm.

Slutsats :

Årets besvikelse-
 Näsby IF.
Årets flopp- Murat Isufi.

Fredagens frågor kommer vara :
Vilket lag var årets överraskning ?
Årets bästa match som ditt lag har spelat ?

Jag personligen håller med till 100%. Murat trodde han kunde ställa ut skorna och utan att svettas dominera sexan.
Men det han inte visste vara att av alla sexor så spelade han i Supersexan.
Näsby IF som enligt spelarna skulle vinna varje match med 10-0 släppte in flest mål i serien efter Hjärsås.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att Venestad ser Dan som serien största flopp, då han inte stog i någon av matcherna mot dom.

2008-10-16 @ 22:21:25
Postat av: Anonym

Förresten, var tog svaren om bästa domare vägen? :)

2008-10-16 @ 22:22:21
Postat av: Emil

Just det :)

Han var nog så glad i att Murat blev årets flopp och ville lägga ut så snabbt som möjligt att han glömde att ta med "seriens bästa domare" ... :D

2008-10-16 @ 22:32:47
Postat av: hahaha

Klockrent med Murat, var tog killen vägen? Är det kärleken eller karriären, eller möjligtvis en kombination av dem båda? Ingen träning innomhus, direkt i spel under aliansen, sedan 2 träningar och två halvlekar utomhus. Inte någon vidare stark prestation.



Lägg därtill ett rött kort... hahahahaha

2008-10-16 @ 23:07:21
Postat av: Bilden

Vad fan e det för bild du hittat? Finnen på pannan är inte och leka med...

2008-10-16 @ 23:40:08
Postat av: Ivan Sebina

Med den snoken den killen har kan man bara inte underprestera.... ;-)

2008-10-16 @ 23:51:49
Postat av: Jetmir

Årets domare tar jag i slutet tillsammans med årets målvakt

Försvare

Mittfält

Anfall

Tränare



Haha jaja, självklart var jag glad. Har varit helt överlycklig hela dagen.

2008-10-17 @ 00:01:42
Postat av: NIF

Hur kan Önnestads tränare ha Artan som årets flopp ?

Killen gjorde ju nästan lika många mål som spelade matcher. Alltså runt en 12-13 mål.



Sen så håller jag med Venestads tränare att Dan Sade var årets flopp.

Han var sämst mot oss och släppte in 7 mål.

2008-10-17 @ 00:15:47
Postat av: Emil

trevligt att det ger dig glädje Jetmir. Men vad säger Mr Muratovic om utmärkelsen? Blev han lika överlycklig? :)

2008-10-17 @ 00:29:10
Postat av: Jetmir

Han är faktiskt lite stolt över det. Han känner att han betyder något.

2008-10-17 @ 00:54:31
URL: http://www.jetlagg.blogg
Postat av: Johansen

Såg först inte Murat bakom finnen! ;0)



Detta kommer att ge Murat en skjuts i karriären. Det ryktas redan att han ska vara med på mittuppslaget i Claes Ohlsons rikstäckande vinterkatalog.

2008-10-17 @ 07:30:54
Postat av: öbi

artan va kass.ni skulle haft en emil

2008-10-17 @ 12:05:03
Postat av: Emil

hehe...tack för komplimangen "öbi"....kan det möjligen vara daniél som gömmer dig bakom det inlägget...lol :P ;)

2008-10-17 @ 13:28:31
Postat av: ang. Dan Sade

Dan höll nollan i 6 av 11 matcher med Åsum. Hur det kan anses som flopp är för mig ett mysterium...

2008-10-17 @ 15:19:35
Postat av: åsums bk

Tycker inte de vart någon skillnad på Dan och övriga målvakter i serien...de vart Åsums försvarare som vart duktiga...

2008-10-17 @ 16:03:22
Postat av: Emil

Skillnaden var väl att han gillade a "styla" i mitten och låtsas värma upp när han hade lite och göra.....patetiskt i mina ögon....annars var han varken sämre eller bättre än andra målvakter

2008-10-17 @ 18:07:21
Postat av: akado

Haha, stackars Murat! Så trevlig och en så bra spelare, synd att han bara försvann :)

2008-10-17 @ 22:12:50
Postat av: OIF

Murat hade inte det rätta virket för att spela för ett lag som siktade på att vinna 6an. Han kommer passa bättre i Ghetto Näsby.

2008-10-18 @ 00:20:18
Postat av: Ilir

Murat likes pussy to much, he is a real player, but not on the fotballfield...

2008-10-18 @ 10:30:07
Postat av: negan

hahahah.....e de morati själv som skrivet de eller e de pokerspelare??

2008-10-18 @ 17:02:15
Postat av: negan

Finns inte en chans att murat väger 76 kg...

2008-10-18 @ 17:05:59
Postat av: Stig

Bara finnen väger 16 kg.

2008-10-18 @ 17:11:34
Postat av: Till OIF från Dzemal

Jag tror att den största anledningen till att murat slutade i OIF är just för att han inte hade det rätta "virket", som du själv säger..........



Han vägde inte 150kg

'han var inte 2.5m lång,

'han gick inte in i närkamper som om det var hans sista han skulle göra i sitt liv,

'han försökte inte sparka sönder bollen eller motspelaren,

'han tacklade inte med kaggen,

'han spelade på mitten vilket gjorde att han inte fick vara med i spelet så mkt

'han hade inga gummistövlar

'han hade ingen yxa på ryggen

'han körde ingen traktor



Angående skillnaden på div.2 och div.6 så är det så här enkelt.

De bästa spelarna i Div.2 är så pass bra att de lätt skulle kunna tillhöra en Allsvensk klubb. Ett exempel är Negan.



De sämsta spelarna i div.2 är mycket MYCKET sämmre än de bästa i div.6. Exempel på en div.6 spelare som hade platsat i de flesta div.2 lag är Artan.



peace

2008-10-18 @ 19:26:57
Postat av: Arber

Hahaha...



och vilket lag spelade jag i, jag minns inte att jag tagit miin yxa med mig till träningen, eller att jag kört traktor dit? jag väger mindre än hälften av vad du skrivit och äger inga gummistävlar, jag har inte sparkat sönder någon eller något och håller mig alltd ifrån närkamper då jag inte har nån kagge...?"!





Och sen har vi jetmir?!!! Varför stannade inte han då??? han uppfyller de flesta kriterierna??

2008-10-19 @ 17:59:13
Postat av: United we stand!

Hade jetmir och murat stannat så hade de inte varit bra för dig då hade du varit petad... hahahaha

2008-10-19 @ 22:18:34
Postat av: OIF- Hjärta!!

Arber! Om jetmir hade stannat, och Murat hade stannat så hade väl du suttit på bänken som du gjorde i inledningen av säsongen. Du skall ju vara glad att de strejkade från " Sparka o spring fotbollen" eller?

2008-10-19 @ 23:58:22
Postat av: Arber

Haha.. jodå säkert, murat spelar innermittfält och jetmir anfallare, så vi konkurrerade ju om samma platser. Och anledningen till att jag satt på bänken i inledningen av säsongen berodde nog mer på att jag hade dragit på mig min skada i försesongen...

2008-10-20 @ 09:49:54
Postat av: Sisan

Ovesholm har faktskt varit i kvartsfinal i alliansen en gång tidigare... Så ett tangerat rekord var det ju.. Ville bara informera:)

2008-10-21 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0