Fortsättning på Utmärkelserna !!


Nu fortsätter vi med summeringen av Supersexan 2008.
Följande frågor kommer ställas till tränarna/ledarna/legenderna

Årets snyggaste mål ?
Supersexans största profil ?
Supersexans störste filmare ?

Håkan Hellberg - 1.
Mathias Stedt 3-1 målet hemma mot Vinnö.
2. profil är nog (var) Dan Sade
3. jaha vidhåller att Johansen (Viby)är det (förstärker allt)

Dan Åstedth- 1. ( Vet ej )
2. (Dan Sade. Visserligen en flopp men trotts det en profil )
3. (Fatos. Ont överallt hela tiden. Visserligen får han ta mycket stryk men ibland gör det ont på honom hela tiden )

Henric Ekewald- 1. Det snyggaste jag kommer på nu måste vara vår egen Mattias Pålssons fantastiska frispark mot Ovesholm på hemmaplan. En sådan där knorr som man bara ser på TV annars. Målvakten hade inte en aning om vad som hände.
2. På spelarsidan så är det svårt att utse någon direkt. De som syns och hörs mest eller de som presterar bäst?

               Profiler annars i mina ögon är väl de positiva förebilderna som finns i lagen.

               Tänker på exempelvis Thomas Jönsson, Kristian Johansen i Viby som är bra ambassadörer. Fatos Gashi i Näsby + dig själv är andra som är positiva och framhåller fördelarna med Division 6. Vår egen Martin Karlsson är en annan!

               På ledarsidan så nominerar jag Peter Lindgren i Åsum som bidrar till publicitet eller mig själv!!?

3. Vibys egen Italienare, Kristian Johansen!

Marcus Turtoft- 1.
Timmie Erlandsson i Edenryd gjorde ett snyggt mål hemma mot Rinkaby, ett direkt skott på en snett-bakåt-passning utanför straffområdet, stenhårt skruvat rakt upp i krysset.
2. Tero i Rinkaby, en av de spelarna som man känner igen sedan långt tillbaka.
3. Har själv inte mött honom iår då han inte var med mot oss i någon av de bägge matcherna, men vet sedan tidigare att Johansen i Viby gillar att slänga sig

Ronny Capion- 1. Tomas Jönsson mot Åsum hemma, hög klass på det målet.
2. Christian Johanesson Viby
3. Danielle Önnestad

Michael Green- 1. Lucas Vendel Önnestad mot Åsum omg 20
2. Emil Ashoor Önnestad
3. Vet ej

Peter Olofsson- 1. kommer inte ihåg
2. Daniel Lindskog riktigt bra fotbollsspelare
3. tycker vi är ganska befriade från spelare som filmar

Fatos Gashi -1. FATOS GASHI FRISPARK MOT RINKABY
2. ARTAN ALIJA
3. DANNIELLE I ÖNNESTAD

Hampus Frank-1.  Snyggaste mål kan vara det Kiaby anfallaren gör på oss i första matchen då han skjuter från mittplan.
2. Profil: Elvis
3. Filmare: Jetmir

Kristian Johansen- 1. LASSE LIND MOT VIBY, SLOG ETT INLÄGG PÅ VOLLEY RAKT UPP I KRYSSET, OTAGBART OCH SNYGGT!
2. STARNÄS, FYLLER UT STORA DELAR AV VENESTADS MÅL FÖRTJÄNSTFULLT
3. HA HA HA! ÄR DET NÅGON IDÉ ATT SVARA? DANIÉL I ÖNNESTAD I SÅ FALL

Jetmir Isufi-1. Fatos Gashi mot Åsum. Ett långskott som byter riktning och ställer Dan Sade helt. Lite Pirlo känsla över det !!
2. Haris"Chewbacca" Feratovic. Han har nästan provspelat med Öster. Stark tvåa är Bonde, Winnös målvakt som enligt rykten inte varit nykter en enda match i år.
3.
Svårt o säga. Johansen är jävligt smart samtidigt som han älskar att stöna när han är på väg ner. Så jag väljer nog honom.

Sammanfattning :

Supersexans största filmare : Kristian Johansen
Det stod 3-3 mellan Danielle och Johansen men ironiskt nog så fällde jag avgörandet utan att veta om det.

Supersexans största profil blev Dan Sade.


Kommentarer
Postat av: Supersexan

Man kan ju tycka att Ronny Capion skall kunna sina spelares namn. Vem i Viby heter Christian Johanesson ?



2008-10-21 @ 01:46:26
Postat av: Johansen

Ha ha ha ha! Vilken tönt du är!!! "fällde jag avgörandet utan att veta om det." Eller hur??? Som att du inte kollade vad de andra skrev? Men ok...jag förstår att du är lite ledsen för att din länk råkade försvinna från Vibys hemsida. ;0)



Tar ändå emot utmärkelsen och i mitt tacktal lyfter jag fram och tackar alla långsamma spelare som inte kan acceptera att de är just långsamma utan måste skylla på motståndaren filmar.

2008-10-21 @ 08:58:29
Postat av: Jetmir

Hahahaha! Johansen jag var tvungen o vara ärlig. Jag om någon borde veta det bäst efter 3 år som din anfallspartner.

Man kommer längst av ärlighet, och mitt samvete hade inte tillåtit om jag hade valt någon annan som årets filmare.



Men jag anser helt klart att även det är en skicklighet. För helt ärligt så har man också försökt filma någon enstaka gång utan resultat.

Därav har jag fått Hampus röst som årets filmare.



Jag gjorde bort honom i matchen Ovesholm-Åsum, när jag var förbi Hampus så kände jag att jag var för trött för o avsluta samtidigt som jag kände något så jag försökte filma, men misslyckades. ;)

2008-10-21 @ 10:18:11
URL: http://jetlagg.blogg.se/
Postat av: VIF

Vet inte herr Green att det finns fler spelare än Önnestadsspelare i div.6NÖB ?

2008-10-21 @ 11:32:05
Postat av: negan

Jag gjorde bort honom i matchen Ovesholm-Åsum, när jag var förbi Hampus så kände jag att jag var för trött för o avsluta ??????? Vadå är du alltid för trött för att avsluta eller hur ska du förklara dina tjej skott??

2008-10-21 @ 12:36:09
Postat av: akado

HÖGST OVÄNTAT utfall i kategorin 'största filmare'...Eller inte ^^.

Varför står förresten alla Johansens svar i caps lock? Är det någon egotripp för att synas eller ett insiderskämt?

2008-10-21 @ 13:38:40
Postat av: Rinkaby laget i mitt hjärta

Mycket intressant läsning.

Njuter varje gång något nytt dyker upp.

Fortsätt så !



Johansen är utan tvekan seriens största filmare. Utanför är han fortfarande en helskön snubbe.

Postat av: Nils

Danielle borde fått priset som konstigast personlighet i Supersexan.

2008-10-21 @ 14:59:40
Postat av: Nils-Petter

Konstigast personlighet? Nej skönaste personlighet låter mycket bättre och mer passande.



Green hittar väl det bästa från det bästa laget? Konstigt att inte fler gjorde det

2008-10-21 @ 16:20:17
Postat av: Domarkåren

Kristian Johansen kommer inte få några frisparkar i div.5. Det kan vi lova.

2008-10-22 @ 12:09:22
Postat av: Anonym

Några kommentarer på att Beckham kommer till MIlan??

2008-10-22 @ 13:01:00
Postat av: Johansen

Har de inte samma regler i femman som i sexan? Konstigt!?

2008-10-22 @ 13:11:39
URL: http://www.vibyif.com
Postat av: negan

Jo det tror jag att dem har!

2008-10-22 @ 14:04:24
Postat av: Johansen

Är du säker???

"Domarkåren" verkar säker på sin sak!

2008-10-22 @ 14:39:12
Postat av: OIF

Ovesholm märkte ganska tidigt in på säsongen att Johansen är seriens största filmare. Trots det fick vi lite skit för att vi gick ut med det på hemsidan.

Nu flera månader efter så håller många andra klubbar med.

Jag tycker att det är lite konstigt.

Han är en bra spelare annars om han inte hade förstärkt varje gång.

2008-10-22 @ 19:44:07
Postat av: Johansen

Många andra klubbar! LOL!



Antingen är det frispark eller så är det inte frispark. Förstår man inte skillnaden kanske man kan spela bandy istället.



Det är lättare att sparka ner någon än att vara kreativ så har det alltid varit. Angående att "förstärka", det är ju tydligen en smaksak, hade jag spelat i OIF hade Håkan inte klagat. Som sagt, frispark är frispark. Det är ju trots allt domaren som dömer. Det verkar som många inte fattar vad fotboll går ut på.



Tänk om jag skulle gå ut och "bitcha" om hur försvarare trampar en på hälsenorna, drar i tröjan och så vidare. Löjligt!



Ni som klagar. Bli snabbare istället. ;0)

2008-10-22 @ 21:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0