Fortsättning på Summeringen !!


                              Jerker, Supersexans drömvärvning !!!!

Har kollat på CL-fotboll så hann inte blogga innan men nu tänkte jag fortsätta med summeringen av Supersexan.

Följande frågor kommer besvaras.

1.Största gnällkäring ?
2.Gräsligaste idrottsplatsen att spela på ?

3.Drömvärvning nästa säsong(Du får endast välja en div.6 spelare) ?

Håkan "Moggi" Hellberg 1.
Den var svår men jag drar till med Lasse Ek Österslövs tränare :)
2. Gräsligaste IP, utan tvekan Hjärsås IP
3. Drömvärvning i sexan, Wiktor Johansson ,Broby IF, I supersexan..... Calle Appi, Kiaby

Dan Åstedth- 1. Största gnällkäring ? ( Lasse Ek. tränare Österslöv. Protesterar mot allt hela tiden.
2. Gräsligaste idrottsplatsen att spela på ? ( Venestad ligger nog ganska bra till )
3. Drömvärvning nästa säsong(Du får endast välja en div.6 spelare) ? ( Daniel Lindström Önnestad . Grabben är bara 17 år )

Henric Ekewald- 1. Största gnällkäring ?

Österslövs tränare, Lasse Eek. Kan kanske även här nominera Kristian Johansen i Viby? jag gillar Kristian för övrigt och ser hans goda kvaliteter som stora, men under min tid som aktiv så hade inte gode Johansen spelat 90 minuter, om man säger så..

2. Gräsligaste idrottsplatsen att spela på ? Venestads IP lätt...
3.
Thomas Jönsson , Viby IF som förebild och positiv lagspelare. En föreningsmänniska som behövs i alla klubbar.

Marcus Turtoft - 1. Någon av de offensiva killarna i Ovesholm, de gnällde på rätt mycket.. Jag gnäller en hel del själv också bör tilläggas..
2. Venestads idrottsplats, sorkhål över halva planen samt mygg stora som tennisbollar, ingen tvekan där.
3. Eftersom vi behöver en ny målvakt så får jag säga Greger i Viby, dessutom har han radat upp räddningar i de två matcherna vi har mötts.

Ronny Capion - 1. Tränare och lagledare i Ovesholm är gnälligast
2.  Venestad IP
3. Vänster ytmf i Edenryd(tror han heter Andreas)

Michael Green- 1. Vet ej
2. Kiaby den är svårspelad
3. Fredrik Jönsson Ovesholm

Peter Olofsson - 1. tycker de flesta spelare är duktiga på att inte gnälla
2. alla idrottsplatser har sin charm
3. vet ej

Fatos Gashi -1.  Största gnällkäring ?  ARBEN MEHMMETI
2. Gräsligaste idrottsplatsen att spela på ? RINKABYS
3. Drömvärvning nästa säsong(Du får endast välja en div.6 spelare) ?  MURAT ISUFI

Hampus "xs" Frank -1. Gnällkäring: Harris
2. Gräsligaste idrottsplats: Viby
3. Drömvärvning: Fatos

Kristian Johansen - 1.  Största gnällkäring ? MARTIN KARLSSON (Rinkaby)
2. Gräsligaste idrottsplatsen att spela på ? VENESTADS
3. Drömvärvning nästa säsong(Du får endast välja en div.6 spelare) ?  GREGER

Jetmir "Andrea" Isufi- 1. Största gnällkäring ? Jim i Ovesholm, Killen skrek "släpp bollen" innan jag hann röra den. Man måste tydligen vara född i Ovesholm samtidigt som man helst ska ha en tatuering i röven eller vaden (samma sak) för att få vårda bollen lite.
2. Gräsligaste idrottsplatsen att spela på ?  Venestad IP. Mygg drar sig till skit, så naturligtvis är det fullt av mygg där.
3.Drömvärvning nästa säsong(Du får endast välja en div.6 spelare) ? Niclas Andersson, med honom frisk så kan t.o.m Näsby få ordning på försvarsspelet samtidigt som han kommer garantera en 6-7 frisparksmål varje säsong. Kristianstads bästa frissparksskytt ! Ingen överdrift !

Slutsats : 
Den största gnällkäringen blev Lasse Ekk- Österslöv
Kommentar : Killen är riktigt stor i käften o verkar  vara riktigt hård utåt sett, men det roliga var att när jag jobbade på Siba så kom han över dit med frugan. Han var så tyst o sa inte ett ord o lät frugan bestämma allt. Men frugan var riktigt tight så man kanske förstår honom ;).

Gräsligaste idrottsplatsen att spela på ?  Venestad IP
Kommentar : När även Venestads egna tränare väljer sin idrottplats som den äckligaste, Ja då är det väl ingen tvekan ?

Drömvärvning nästa säsong(Du får endast välja en div.6 spelare) ?  Greger Andersson Viby IF
Kommentar : 
Spelade med honom under 2 år i Viby. Han är som sagt lite speciell o han kan få sina ryck ibland. Han slutade t.e.x som målvaktstränare för KFF bara för att han kände sig mobbad av KFF´s förste målvakt Jörgen Bengtsson.
Stackars Greger klarade inte av att halva KFF började kalla honom för Jerker. Hahaha.
Men helt klart Supersexans bästa målvakt o då räknar jag med Dan Sade.


Torsdagens frågor blir :

Vilken är den roligaste bortamatchen ?

Supersexans största träben ?

Vilken klubb har den bästa respektive sämsta/gnälligaste publiken ?
Vilken klubb i Supersexan går längst i Alliansen med deras nuvarande trupp ?

Det var allt för ikväll !

 

Kommentarer
Postat av: Bombers

Fatos och Hampus har något speciellt ihop. Först umgås dem hela sommaren. Sedan så bjuder Fatos medvetet Hampus på 3 poäng för att till slut berömma varann hela tiden.

Onaturlig kärlek kanske ?

Postat av: Johansen

"Mygg drar sig till skit, så naturligtvis är det fullt av mygg där." Menar du inte tvärtom, Jet??? Skit drar till sig mygg?!



Menar du att alla i Ovesholm har tatueringar på röven (eller vaden)? Lite "prison bitch" varning på det! :D



Kan sätta att den gode Ekewald inte ens kan kicka till tre. ;) Glidtackla, ja! Kicka, nej! Skriva, hell yeah!

2008-10-23 @ 08:38:55
URL: http://www.vibyif.com
Postat av: Jetmir

Johansen jag menar det jag skriver. Så jag ändrar inget för din skull ;).............



Och på andra frågan... Perhaps !!!

2008-10-23 @ 09:38:15
Postat av: Jetmir

O en sak tiLL Johansen, jag hoppas ni vet vad ni ska kalla Jerker förlåt Greger hädanefter.. ;)

2008-10-23 @ 09:40:16
URL: http://jetlagg.blogg.se/
Postat av: VIF

Hur kan Önnestads tränare hålla Fredrik"Figge"Jönsson som drömvärvning ?

Han är ju inte ens ordinarie i Ovesholm.

2008-10-23 @ 11:24:48
Postat av: Marcus

Haha Håkan"Moggi"Hellberg. Dagens bästa !

2008-10-23 @ 11:28:41
Postat av: Hellberg

Ganska roligt trots allt, men jag skulle aldrig hoppa...

2008-10-23 @ 11:43:48
Postat av: Johansen

OK! Jag fattar...då blev det ganska elakt. :) Är det dags att gräva upp stridsyxan mot Venestad.



Massa T-bags i OIF då? ;)

2008-10-23 @ 11:49:03
Postat av: akado

Till 'VIF' du blandar ihop Fredrik Winberg som kallas Figge med Fredrik Jönsson som kallas Frippe. Frippe gjorde, om det nu var, 17 eller 18 mål som släpande anfallare och spelade alla matcher som han kunde.

Härliga frågor och fina svar Jet, väntar spänt på nästa upplaga!

2008-10-23 @ 12:02:19
Postat av: VIF

Oj, jag måste erkänna att jag var helt fel ute där.

"Frippe" är en skicklig spelare. Han gillar tyvärr att förstärka precis som Kristian i Viby.

2008-10-23 @ 12:10:09
Postat av: ??????

Vad menar du med att du aldrig skulle hoppa Hellberg ?

Du måste tänka på att alla inte förstår dina gåtor. Alla har inte högskoleutbildning här inne.

2008-10-23 @ 12:12:27
Postat av: Hellberg

Syftar förstås på "Moggi" Juventus bossen som mutade domare och sedan hoppade från ett fönster eller nåt i den stilen....

2008-10-23 @ 15:11:54
Postat av: Ekewald

Johansen, visst kan jag kicka!

Har nästan lite dåligt samvete för just det svaret, men det var det som dök upp just då.

2008-10-23 @ 15:50:44
URL: http://laget.se/rinkaby
Postat av: Jetmir

Men Håkan, nu märker man att du är en medgångssupporter som säkert gillar något rugbylag från England.

Det var inte Moggi som försökte ta självmord utan Pessotto ;).

Men smeknamnet Moggi passar dig efter Ovesholms senaste skandaler;)........

2008-10-23 @ 16:41:18
URL: http://jetlagg.blogg.se/
Postat av: Johansen

Ha ha ha! Burn!

2008-10-23 @ 16:50:57
Postat av: Venestad

Jetmir



Du har ju själv spelat där och då gnällde du inte...

2008-10-23 @ 19:20:58
Postat av: Jetmir

Jag tränade bara där eftersom KBI hade låst mig för ett år. Och det är därför jag gnäller eftersom jag har tränat där och vet vad jag pratar om. Hur hade det sett ut om jag hade skrivit allt detta utan att ha satt min fot på Ödemarken ?

2008-10-23 @ 19:44:02
URL: http://jetlagg.blogg.se/
Postat av: Vennestad

Du har aldrig plats i KBI varför skulle dom låsa dig?

2008-10-23 @ 19:57:16
Postat av: Hellberg

Helt riktigt, Merseysides röda lag är det enda som är värt att hålla på. Italien tilltalar inte direkt.



2008-10-23 @ 20:44:45
Postat av: Lasse Ek

jag håller med på att vi gjorde en dålig säsong,och vi är själva besvikna och jag håller också med på att mitt engagerade sätt ibland kan uppfattas som gnälligt speciellt när det är någon riktigt dålig domare på planen,Lär dig att skilja på fotbolsengagmang och privatliv ,vad har det med saken att göra ,hoppas vi ses igen inom fotbollen så att du får en annan bild av mig.Jag vill inte sjunka till din låga nivå lycka till i framtiden Lasse Ek tränare i?????

2008-10-24 @ 17:57:44
Postat av: Venestad

Till Lasse Ek:



Ta över oss! Du verkar riktigt bra!



PS: Uppdatera sidan oftare Jetmyra

2008-10-24 @ 23:11:09
Postat av: Jetmir

Lasse ta inte åt dig personligt. Jag har inget emot dig. Du är ärlig och säger vad du tycker. I respect that !

Vad jag har hört så är du en bra tränare.



Till Venestad så har jag väldigt mycket att göra just nu. Men jag uppdaterar när jag hinner.

2008-10-25 @ 00:42:05
URL: http://jetlagg.blogg.se/
Postat av: 118 118

Hej!



Mitt namn är Arber Jahari och ringer ni till 118 118 så får ni inte bara möjligheten att tala med en trevlig support utan ni får tala med Arber Jashari, Ovesholms egna stjärna..



Som fotbollspelare är jag komplett. Jag skjuter hårt och precist med både vänstran och högran. Jag är snabb som bara en alban på en stulen cykel kan vara.

Spelförståelsen är utmärkt efter många år som manger i just Football Manger där jag fått möjligheten att träna lag som Real Madrid och Barcelona.



Jag ville bara säga detta så att alla här förstår vilken bra fotbollspelare jag är och att jag är given i Ovesholm nästa år oavsett vilka nyförvärv som kommer.

(Bifogad bild på mig, då jag håller i ett gäver, saknas då jag anser att det ENDAST är passande i min CV)



MVH



Arber "CV" Jashari

2008-10-25 @ 17:30:17
Postat av: THE PRESS!!

Har ni hört det nyaste. Murat " Div.6 bästa spelare genom tiderna" har bestämt sig för att visa alla tvivlare att han är en Stjärna. Han har beslutat sig för att satsa på Näsby nästa säsong.

Det blir otroligt intressant, Vad tycker ni?

2008-10-25 @ 21:33:05
Postat av: bladet

var fan har han spela och gjort det bra.Finns massor av bättre spelare än han i sex......

2008-10-26 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0