Den där Ari !!!


                                              Ari till höger




Han gör succé inom försäljningsbranschen, han har bytt stil från att vara den sämst klädda personligheten i stan till att kunna klä sig. Killen går runt i Telenor-kläder i stan ,and his proud of it !
Han har börjar prata och hälsa på folk som han knappt känner.
Han har börjat raka sig, fixa frissan och han har t.o.m kontakter i sin mobiltelefon som är av den motsatta könet.

Han har börjat cama med olika tjejer som han raggar upp på Facebook. Han får olika sms hela tiden, och det får hans ansikte att lysa upp.

Allt såg perfekt ut o man började nästan imponeras av hans flexibilitet och nya stil !

Då kom dagen då allting raserades. Dagen då jag fick reda på att hans nick på olika chatsidor var "Beautiful Kurd" hahahahahahaha alltså av alla namn så kallar han sig för Beautiful Kurd ?

Mitt hopp till min käraste vän är alltså borta.................


Kommentarer
Postat av: United We Stand!

Hahahahahahahahahaha Jag dör.. Åååå abduhll!! Ett gott skratt är aldrig fel:D

2008-10-13 @ 00:27:46
Postat av: hafsa

Ari han är TELEsexuell TELEsexuell TELEsexuell..

2008-10-13 @ 00:27:56
Postat av: Johansen

Hahahaha!

Ari är Ari!



Got to love him! :)

2008-10-13 @ 09:46:12
Postat av: Anonym

Ari A = beutiful kurd

2008-10-13 @ 11:27:45
Postat av: Ari

Det är först när vi behöver förståelse och medlidande som vi upptäcker hur ensamma vi alltid varit

2008-10-13 @ 14:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0