XL-coachen !

Den 29e november startar Aftonbladets XL-coachen. Där man får 11 miljoner att handla Premier League spelare för o sedan följer man  spelarna varje vecka. Man kan självklart byta spelare efter varje omgång.

Jag tänker registrera ett lag så om folk är intresserade så kan vi starta en egen liga.

Regga er på http://xlcoachen.aftonbladet.se/fg/info/viewStart.action så kan vi vem som är den mest kunnige fotbollsnörden av oss alla.

Skapar ni ett lag så skriv ner namnet här så bjuder jag in er till vår egen liga som självklart kommer heta Jetlagg !

Måste dock varna er för att jag kom 8a av 80000 registerade lag under VM-2006. Dem 7 bästa vann då fotbollsweekends till Italien och England, och jag fick en Svensk landslagströja.  Hade Luca Toni gjort mål i finalen istället för att nicka ribba så hade jag hamnat bland top 7.

Vem som helst får medverka ! Det spelar ingen roll om ni spelar i Venestad eller Östra Vrå.  Bara skriv in namnet på laget här.


Kommentarer
Postat av: Goran

Vinnie Gazza and Roy . Väldigt fantasilöst lagnamn men vem fan bryr sig :P

2008-11-14 @ 13:32:12
URL: http://ottifemma.blogg.se/
Postat av: Venestad

Eller näsby, som kom precis före venestad i tabellen. Men visst, se det som en merit ;)

2008-11-14 @ 20:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0