Vad händer med Önnestad ?


Igår kväll fick jag igång Internet. Och ikväll har jag bjudit över Johansen för att skola in honom i bloggen. Så efter det kan ni räkna med en blogg som är mer aktiv från bloggarnas sida. För kommentarerna fortsätter hagla in och just nu, och i ett inläggen har jag över 100 kommentarer. Sjukt !

Sen undrar jag vad som händer med Supersexans bästa lag och seriesegrare Önnestad.
Dem har ingen tränare. Deras spelare tränar med olika klubbar och vissa av spelarna är så pass desperata så dem även tränar med Venestad. Dem har redan blivit av med seriens bästa mittfältare (klar för VMA) och nu är frågan hur många fler dem kommer förlora innan dem lyfter på röven och hittar en ny tränare.
Eller kanske det är så att bara faktum att dem lämnar Supersexan gör så att klubben slutat bry sig ?

Dzemal "dollar" Hadzic är fortfarande på jakt efter en klubb som vill ge honom 10 lax under bordet plus skor o milersättning. Är det någon föreningsledare som är intresserade så är det bara till att höra av sig via min mail så vidarebefodrar jag det till Dj Dzemko. 


Kommentarer
Postat av: cecilia

Ingen klubb vill ha han!

2008-11-27 @ 15:29:22
Postat av: Johansen

Är inte den klubben Näsby!? Fast det blir dyrt att betala alla stjärnorna där.



Arber kan väl hjälpa Dzemal med ett CV som du, Jetmir, sedan kan publicera och sen får vi se vilka som ringer.



Kan man slå två flugor i en smäll och få Fatos på köpet mär man köper DJ Dzemko?

2008-11-27 @ 15:48:00
Postat av: Pojkväll

Johansen, nu lugnar du ner dig, du måste vara laddad inför pojkkvällen med Jetmir ikväll.



Fatos går fan ta mig ingenstans inför kommande säsong för då jävlar ska vi ta hand om honom och ge honom lite kamratuppfostran!!

2008-11-27 @ 15:53:44
Postat av: Venestad

Jocke Petersson från Önnestad skrev på Igår och fler är på gång



En fråga till Jetmir vad är det för fel på Venestad du har ju själv spelat där och då var allt frid och fröjd sen fick du inte spela och då var allt helt värdelöst....Det verkar som om där är en del personer här inne som är rädda för oss i Venestad.

Är ni inte det så varför kasta massa skit på oss?

2008-11-27 @ 17:05:33
Postat av: DN

det e lugnt, vi kommer vara före real åsum i femman också.

2008-11-27 @ 18:33:11
Postat av: önnestad

dem som ska till venestad har inte spelat boll detta året förutom jocke p men han tränar aldrig.sen vill inte vi ha sådana tränare som vi haft dem 4 sista åren vi vill ha någon som kan fotboll.angående nyförvärv så är två klara + att 2 till är på gång ingen mening och värva 10 dussin spelare

2008-11-27 @ 19:43:06
Postat av: Jetmir

Jag har aldrig spelat i Venestad. Jag tränade där enbart för att jag hade några kompisar som spelade där.

Var tvungen o röra på mig under vintern för att inte kaggen skulle växa.

2008-11-27 @ 21:06:47
Postat av: Önneman

På väg in: Anders Larsson fjälkinge, Christoffer Tillman Tollarp, Niklas Andersson KFF, Johan Birgersson IFK Hässleholm.



Tränare kan bli klar under veckan.



Klara ut: Lindström o Hansson VMA, J.Petersson Venestad. Sen sägs det tydligen att det är fler som tränar med Venestad... dock inga a-spelare

2008-11-27 @ 21:21:53
Postat av: Emil

De nyförvärven hade suttit fint :D

2008-11-28 @ 01:59:37
Postat av: Om önne

Det enda nyförvärvet man hade behövt i trakten är Emil Ashoor! Går det illa då är det bara att skylla på styrelsen!!!

2008-11-28 @ 09:38:17
Postat av: anonym

Till Önneman



Är inte er målvakt Robin ordinarie A lagspelare? han tränar med Venestad såg jag....

2008-11-28 @ 15:12:36
Postat av: daniél

robin va en av de bästa i år. men alla förstår nog va han gör där, nybliven far, dan med cash ;) och jocke "nilsson"....

2008-11-28 @ 15:24:32
Postat av: Johan

Så du påstår då att Robin Nilsson "varvar" ner när han går ner en division ?

Tror du Venestad tränar mindre ?

2008-11-28 @ 16:06:07
Postat av: daniél

kanske att han varvar ner, svar ja. tror att om han skulle gå dit vilket jag faktiskt inte hoppas så e det för att träna mindre o kanske som utespelare som jag vet att han tycker e kul. så johan, ni tränar inte mindre han skulle i så fall göra det, ses baby!

2008-11-28 @ 16:53:32
Postat av: Önneman

klart han skulle varva ner... behöver väl inte träna på ett veckor o skulle ändå spela få lira varje match, likadant gäller väl för jocke petersson?

2008-11-30 @ 19:21:13
Postat av: Venestad

Isf önnemannen kanske öbi borde rannsaka sig själva.. för jocke har varit träningsflitit hos oss. . tränat 3 av 3 : )

2008-11-30 @ 22:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0