Tillbaks på fotbollplanen !!


Goda nyheter för både mig och bloggen.
Jag gjorde min första träning sen augusti månad utan att få ont i knät.
Fortsätter det så här o jag kan börja lira boll igen. Det innebär då att jag kommer börja blogga mer än vad jag gör just nu, även om lägenheten tar mycket tid. För helt ärligt så är det svårt att blogga om fotboll när man själv inte spelar.


Nysatsningen med med Lasse "Snoken"Ekk, Teddy Karlsson och Fatos "Jag har spelat i Allsvenskan med Tollarp" Gashi kan bli intressant.
Lasse speciellt verkar vara en väldigt seriös tränare som verkligen tror på ett Näsby IF som komemr vara med o konkurrera om seriesegern.
Jag är dock rädd att det finns för många "starka individer" i en o samma förening.
Det finns några i laget som behöver komma ner på jorden. Frågan är om Lasse o Co lyckas spela ihop alla Cristiano Ronaldos så att alla blir nöjda.

För att göra denna blogg mer aktiv så hade jag tänkt hitta någon som delar denna blogg med mig.
Du måste uppfylla dessa krav.
1. Du måste kunna skriva och stava.
2. Du måste ha gått ut Gymnasiet. Handelsprogrammet gäller ej.
3. Du måste spela i femman eller Supersexan.
4. Du får inte ha ett Engelsk favorit lag. För då gillar du inte själva fotbollen, samtidigt som du är en medgångsfan.
5. Du måste ha lite humor. För vill man ha en blogg utan humor så läser man Patrik Perssons blogg på bladets hemsida. Och det är som att se målarfärg torka !

Känner ni att ni är rätt person så maila mig på [email protected]

Dj Semko(Semir) och Dj Dzemko(Dzemal) är i just nu i Halmstad. Dj Dzemko letar frenetiskt efter en fru och behöver hjälp av någon för att hitta en, och tydligen så är Dj Semko rätt man för detta.  Speciellt om man ser på bilden nedan då Dj Semko efter min förlovning hade dragit till KAOS, och väl där började han strippa för en dam i 40 års åldern. Bidlbevis har ni här.



                                        Dj Semko in the House !!

 

Kommentarer
Postat av: N-E-J

Hahaha vilka tjejer killen väljer att strippa för.



Vad är det för fel på handelsgymnasiet förresten ?

2008-11-16 @ 10:36:57
Postat av: Handel

För det första kan dem som gått handelsgymnasiet inte stava! För det andra så kan dem inget om fotboll.

2008-11-16 @ 10:46:36
Postat av: Jetmir

Handelsgymnasiet är för "nysvenskar" eller för svenskar som är missanpassade.

Inget riktigt gymnasieprogram där inte;).

2008-11-16 @ 13:11:04
Postat av: Max

Haha, du är bara för bra Jet ^^

Kan inte gubben Johansen hjälpa dig? Eller han kanske inte har tid med att skriva några längre inlägg här.

2008-11-16 @ 13:17:23
Postat av: gimp

AHAHAHAHAHA

2008-11-16 @ 21:28:27
Postat av: Arber aka Christiano

Haha...



Johansen är nog en av få som är tillräckligt livlös och ändå uppfyller alla dina kriterier...

iof så är han ju bajen-fan? de borde ju egentligen klassas sämre än "engelska" fans, men du nämner inget om det.



Hur gick det egentligen för dig Dzemkoo? enligt Semko så var det helt galet?

2008-11-17 @ 00:08:58
Postat av: Jetmir

Nej för fan det är ingen nackdel o va Bajenfan.

Dem är en av få klubbar i Sverige som har riktiga fans. Stämningen på Bajens arena är bättre än 90% av Premier League klubbarnas.

Hade jag gillat någon klubb i Allsvenskan så hade det varit Bajen.

Annars så gillar jag Mjälby eftersom dem är så nära och för att brorsan pratade om dem minst 3 timmar per dag när han spelade där.



Så Johansen hade nog blivit en perfekt blogg-partner. Han kan skrivförmågan samtidigt som han har humor.



2008-11-17 @ 00:44:44
Postat av: Jetmir

Med Bajens arena menar jag självklart Söderstadion.

2008-11-17 @ 01:07:30
Postat av: Har spelat i allsvenskan?

SLUTA NU JETMIR!

2008-11-17 @ 01:32:56
Postat av: Emil N

Finns det riktiga fans i Sverige? I tidigare skrifter säger du att det inte finns några riktiga fans i Sverige och i synnerhet Stockholm då där dem är nynazister!

2008-11-17 @ 09:13:40
Postat av: Jetmir

Hammarby är ett undantag !

2008-11-17 @ 09:25:13
Postat av: dzemal

Somebody ´s gonna get hurt........

2008-11-17 @ 17:47:37
Postat av: Girlzz

Fin tvättbräda han har ;).

2008-11-18 @ 11:19:45
Postat av: Emil N

Så dem är inte nyazister? Vad är det som gör hammarbyfansen till bättre fans än aik:s respektive djugårdens?

2008-11-18 @ 18:53:44
Postat av: AIK 4EVER till EMIL N

Vem tror du att du kallar nynasist?

Vi är de ända riktiga fansen i sverige.



AIK AIK AIk

2008-11-18 @ 19:00:28
Postat av: Emil N

Du gnagarn!



Det är inte jag som kallar AIK:s fans för nynazister! Det är ägaren till denna blogg som gör det. Jag återberättar bara vad han uttalat i sina tidagare skrifter! Eftersom han själv verkar glömt bort det eller svängt i sin uppfattning av något skäl!



Så det är inte jag som kallar AIK:s fans för nynazister!



För övrigt gillar jag aik:s fans! Speciellt tifogruppen som håller riktigt hög klass!

2008-11-18 @ 22:54:28
Postat av: Johansen

Det finns inga nynazister eller fascister i något lag. Framför allt inte i Lazio, Werder Bremen, Atlético de Madrid eller West Ham Utd. Kan räkna upp hur många som helst.

(Ovanstående är ironi, måste poängtera det eftersom några som skriver inlägg här verkar ha en IQ strax under mitt skonummer)



Alla klubbar dras med nötter. Tro inte att storklubbarna är befriade. Real Madrids supportgrupp Ultra Sur, liksom Barcelonas Boixos Nois har öppna kontakter med nazistiska organisationer. Listan kan göras lång.



Den som är utan synd må kasta första stenen, typ! :)

2008-11-22 @ 19:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0