Goda nyheter !!


                            Ett leende bara en mor kan älska !!

Jag har fortfarande inte fått internet utan detta skriver jag från "barndomshemmet".
För att göra denna blogg mer aktiv så har jag frenetiskt letat efter en partner som ska uppfylla dem kriterierna jag hade.
Den som passade in bäst var Supersexans Maldini, Kristian Johansen. Med sina 7-8 säsonger i Supersexan så är han den mest erfarne inte bara i Sexan utan rent lokalt i Kristianstad.
Förutom det så är han dessutom en utbildad lärare så att skriva det kan han.
Den bästa egenskapen är ändå att han kan vara seriös samtidigt som han kryddar med lite humor. Precis som jag då ;)..........
Allting blir klart någon gång efter onsdag då jag fått mitt internet.

Sedan så hade jag uppskattat om folk slutar prata om Gorans kärleksliv. Det har inte ett skit med denna blogg att göra.
Goran maila mig gärna om du vet något om hur man delar en blogg t.e.x med 2 olika profiler.

Nej, helgen har varit perfekt. United tappade poäng. Barcelonas sidledsspel fungerar inte så dem håller på att förlora och nu börjar Torino-Milan med geniet Pirlo tillbaks efter 2 månaders skada. Bara vinst som räknas !

Arrivederci !!


Kommentarer
Postat av: Dzemal

Är det han till höger på bilden som är Johansen...? ;-)

2008-11-23 @ 22:44:24
Postat av: Åbk

helt utan anledning?



Fatos lämnar Näsby för Äsum !?

2008-11-24 @ 06:20:16
Postat av: Arne

Ciao Jetmiro!



Kan du inte låta han Dzemal och Haris (bästa back div. 3 och neråt) blogga tillsamans med dig?

Känner på mig att det hade varit väldigt roliga inlägg och ännu roligare diskussioner.



Mvh

Arne

2008-11-24 @ 09:37:41
Postat av: Gashi

Fatos, om du kan skriva och läsa så kommentera den så kallade flytten. Är flytten sann rör han nog upp en del i Näsby IF.

2008-11-24 @ 10:34:31
Postat av: Johansen

Efter att blivit övertalad av Jet att börja blogga hade jag även sett att han övertalat även Dzemal. Dzemal är en åsiktsmaskin i klass med både Jetmir och mig. Han vågar även stå för sina åsikter OCH han håller inte alltid med Jet eller mig. Som det ska vara! Kanske Jet kan ge sina funderingar i ärendet.



Som utomstående familjen Isufi lovar jag att opartiskt granska och skriva om Jetens bror, Mr Clas "Muratdona" Ohlson. ;)Hans nysatsning i Näsby IF kommer att följas med intresse. Han älskar för övrigt att läsa om sig själv på bloggen. :D

2008-11-24 @ 10:44:40
Postat av: Real Åsum

Vem är han till höger ?

Killen är jävlar i inte snygg alltså.

2008-11-24 @ 11:27:26
Postat av: Till Real Åsum

Killen till höger heter Svinto aka Vibys Andrea Pirlo!

2008-11-24 @ 13:28:59
Postat av: Arber

Det ska bli intressant att läsa era inlägg...

Jag hoppas bara inte Jetmir låter er spåra ur, dvs inte ett inlägg om dagen av Johansen där han beskriver, diskuterar och filosoferar om hur bra deras juniorer är och absolut inte 3 inlägg om dagen av Dzemal med youtubevidos på BH Fanaticos och deras krigslåtar...

2008-11-24 @ 14:27:52
Postat av: Max

Barcas sidledsspel är förpassat till den förra katastrofala säsongen. Inte konstigt att man tappar poäng när man saknar både Iniesta och suveräne Messi ju! Får önska Johansen lycka till och hoppas han gör ett bra jobb.

2008-11-24 @ 14:57:13
Postat av: Johansen

Ingen fara Arber! Kommer inte beröra Viby alls annars hade jag lika bra kunnat skriva på vibyif.com. Tänkte faktiskt be Jetmir tänka över att be dig att blogga. Vet att du tycker exakt likadant som Jetmir så det kan ju inte bli annat än succé.

2008-11-24 @ 16:34:22
Postat av: Arber

Hahaha...nej absolut inte likadant... brukar hålla med honom ibland, och ibland är jag tvärt emot...

Det är lite svårt att hålla med Jetmir om allt, det går liksom inte... det finns bara en människa med hanns starka åsikter...

2008-11-24 @ 17:17:31
Postat av: Dzemal

Fatos försöker bara få ut lite mer pengar av Näsby, därav HANS EGNA inlägg om att han ska till Åsum... ;-)

Been there, done that........ :-)



Antar att man blir petad även nästa turnering från Näsbys 1;a lag pga av detta inlägg... hehehe

2008-11-24 @ 17:48:09
Postat av: Charlie

ja för det gick ju helt jävla suveränt för milan;)

2008-11-24 @ 21:22:08
Postat av: Fatos Gashi

Till Dzemal....



Mer pengar är jag inte ute efter, men helt rätt andra punkter.

Typ som att få behålla spelare som dig bl.a!

Petad eller ikke petad, det är helt upp till spelaren själv, det måste en spelare som har spelat i ALLA div vet Dzemal min vän....ler

Ps: Visst är Åsum fortfarande ett alternativ för mig!¨

DS:Men jag är grön vit i hjärtat......(IK BRAGE)

2008-11-24 @ 21:47:25
Postat av: Dzemal

Hahahah jag var tvungen att jävlas lite coach, kunde inte hålla mig längre.. jag gör mina 50 armhävningar nästa träning, och jag kommer att klara alla 50 på en och samma gång(en och samma kväll iaf) ! för att jag precis har börjat styrketräna = ifall där är några brudar som läser denna blogg......

:-)

2008-11-25 @ 01:32:09
Postat av: Till er alla!

Ordna ett par bilder Jetmir/ svintogänget på kändisarna här inne. Undrar vilka varmpannorna som Dzemal mm är. Hade varit fint med ett kort på Haris och Val i balkan tröjor också för att se hur hur jävla dåligt dem passar i dem färgerna!

2008-11-25 @ 10:00:25
Postat av: Johansen

"Till er alla!:

Jag kan framöver lova ett par bilder på "varmpannorna" här inne. Sitter inne med hel del aldrig tidigare visat material. Kanske det rentav dyker upp en youtube-länk. :)



Viktigt att variera blogginläggen så det inte bara blir en blogg för inbördes beundran så jag kommer att variera med att stundom skriva om och publicera bilder på "varmpannorna" ;) och sedan skriva om sådant som rör oss alla.



2008-11-25 @ 18:01:37
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värt ett besök :) Tack!

2008-11-25 @ 18:04:44
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: Till Lisa

Lisa,om du inte ska visa några nakenbilder på dig, eller några slinkor från landsbyggden på din blogg så kan du hettans ögonblick likaväl skicka några till Jetmir.

2008-11-25 @ 19:04:57
Postat av: ibra

Det var inte bara du som blev petad men det är ok det är bara komma igen

2008-11-25 @ 19:41:42
Postat av: ibra

Det var inte bara du som blev petad men det är ok det är bara komma igen

2008-11-25 @ 19:47:07
Postat av: Lisa

Lyckas vår blogg få dig på gott humör? Titta in och säg vad du tycker, alla åsikter är varmt välkomna! :)

2008-11-25 @ 19:59:15
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0