Förlovningsfesten !!

Festen blev väldigt lyckad. Hade hela min famlij,frugan och alla mina närmaste vänner där.
Det kan inte bli så mycket bättre.
Jag har hittat kvinnan i mitt liv. Det enda som fattas nu är att jag blir frisk från knäskadan så att jag kan börja dominera i Supersexan igen ;)..................







Underbart vacker !!



Jag vill tacka gänget för presenterna. För första gången så fick man presenter
som jag kommer få nytta av. VIP biljetter på Joe Laberos show i Malmö kan man
inte tacka nej till. Hästens lackan o täcken var också klockrent. Jag är bortskämd
med bra vänner. Tack !!

                              La Famillja : Syskonen och frugan !


Halva gänget och frugan !!



Beautiful_Kurd kallar han sig själv på olika datingsidor.
Kan bara instämma. För o vara en Kurd så är han 10/10.
Jag kommer ihåg när han berättade att tjejer trodde han var en kändis när han var i
Kurdistan. Han är alltså singel "orörd" och endast 24 år gammal !

Om någon undrar så är det så här Kosovo-Albaner firar en förlovning.
Hela kvällen blev väldigt lyckad.




Kommentarer
Postat av: OIF

Grattis till förlovningen Jetmir.

Bruden var vacker.

Postat av: Arber

Grattis ännu en gång Jetmir!

Ni ser lyckliga ut!

2008-11-11 @ 13:44:49
Postat av: Dzemal

Grattis Jetski, kvällen var verkligen lyckad, för oss alla... ;-)

2008-11-11 @ 15:57:03
Postat av: Johansen

Grattis Jet!

Bruden ÄR vacker.



...och Ari är nog som sagt världens snyggaste kurd. Fast för att vara kurd är han inte så hårig. ;0)

2008-11-11 @ 17:57:25
Postat av: Jetmir

Tack så mycket grabbar !

Haha Johansen så sant så !!

2008-11-11 @ 20:54:55
Postat av: Goran

Får ge en sen gratulation och lycka till framöver (då menar jag även knäet ;) ).

2008-11-11 @ 22:09:43
URL: http://ottifemma.blogg.se/
Postat av: Emil

Grattis Jetmir! =)

Ni ser underbara ut tillsammans och jag hoppas att ni får ett evigt lyckligt äktenskap med många snälla barn... =) ;)

2008-11-12 @ 09:57:02
Postat av: United We Stand!

Grattis ännu en gång jetski! All lycka i framtiden!

2008-11-13 @ 09:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0