Supersexan omgång 7

image22
     Rörlig anfallare ????  Den jäveln i Edenryd punktmarkerade mig matchen igenom.


Kommer inte göra detta varje vecka men det kommer förekomma..............

Näsby IF-Österslövs IF = 2 lag med väldigt dåliga försvarsspel men samtidigt väldigt stark offensiv.
Så matchen blir målrik och Näsby vinner med tennissiffror. 1

Ovesholm- Kiaby = Kiaby helt ur form. Hur dom kunde förlora mot Hjärsås är för mig en gåta.
Matchen blir väldigt målsnål. Knapp Ovesholmseger. 1

Rinkeby - Hjärsås = Jag spelade mot Hjärsås i fredags. Seriens absolut sämsta lag. Hur dom kunde ta sig till sexan är för mig ännu en gåta. 1

Venestad- Edenryd = Tråkig match mellan 2 profillösa lag. Blir det inte kryss så vinner Edenryd på någon tilltrasslad situation där Starnäs fastnar med röven mellan stolparna. X

Viby IF - Önnestad = Har fortfarande ett Vibyhjärta efter mina 4 år där.
Viby har seriens näst bästa anfallspar om båda får vara friska dvs. Jag märkte verkligen hur jävla bra Johansen var först då jag lämnde klubben och fick spela med andra anfallspartners. Rätt lik Mattias Johnsson i Djurgården fast med hjärna.
Trots det så vinner Önnestad övertygande. Vibys juniorer håller inte för sexan tyvärr. 2


Vinnö- Åsum = Intressant match. Vinnö har börjat vinna även andra halvleken nu och vips så börjar man ta 3 poängare. Tror faktiskt dom skräller här. 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0