Sanna historier !!!

image15

Dessa historier kommer från hippies och backpackers som gjort bort sig under deras resor.
Hittade ett forum med sådana historier.
Här är några som är intressanta !!!

Martin //

PINSAMT!!!
Var med en kompis i Thailand och gjorde bort mig minst 1 gg om dagen här är en som vi fortfarande skrattar åt.

Eter flera dagars illamående och ont i magen så bestämde jag mig för att göra det bästa av situationen, min lösning var att äta mycket fett mat så vi begav oss timm Mc Donalds. Vilket var inte det bästa halv vägs ner på Kosan så blir jag akut skitnödig, springer im på närmast hotell och lånar dasset. Chockad såg jag att skitet var GRÖNT!!!
Blir skräckslagen och tillsamans med min vän drar vi till apoteket.
Där står två unga thai tjejer(förstås)och fattar inte ett ord av vad jag säger och irriterad som jag var skrek jag rakt ut över hela apoteket; My shit is green och pekar på kondompaketet brevid kassan!!! Klart så var apotelet fullt med andra turister som vände sig om och i kör med thai tjejerna skrattar åt mig!!!!

Nästa dag sitter vi i en buss till Kambodja och tro inte att jag hamnar framför ett par killar som var på apoteket. Så när dom ser oss komma säger den enne killen ; Witch color is you shit today!? Och garvar!!!

Anna ///
Här kommer nog den värsta felsägningen av alla. Man tror knappt det är sant. Men det är det.

Min kompis reste i Nya Zeeland. Där träffade de ett apr engelsmän. Engelsmännen frågade om tjejerna ville följa med på en vandring.
Det ville min kompis, men kunde inte, på grund av skavsår. Övre kanten på hennes kängor var för trång.
Vad säger hon då?
â?" I would like to, but my "kant" is too tight.
Engelsmännen uppfattade det som "cunt", så klart...
(De fattade att hon inte menade DET, men fann sig inte, utan gick därifrån, utan att kommentera, men förmodligen höll de även på att förgås av skratt.)

Men historien slutar lyckligt.
De blev ihop, och är tillsammans än. Och det tog länge innan han vågade berätta för henne vad hon sagt!

Daniel G //

Värsta var när jag var på en ö utanför Borneos kust för att se på sköldpaddor. Innan dom släppte ner sköldpaddsungarna i havet fick besökarna chansen att hålla i ungarna. Jag tog den chansen men råkade av misstag att tappa den lilla saten ner i en brunn. 20 pers stod och stirrade på mig med blickar som kunde döda. Dock lyckades vi lyfta upp gallret och plocka upp stackarn, mindre kul var att det låg döda ungar i brunnen. Fick självklart höra om händelsen av mina resekamrater resten av resan. ;)


Oskar //

kanske inte så kul, men iaf...
va i thailand för ett par månader sen, hade varit ute på krogen och skulle vingla hem från cactus bar på koh pah ngan, så när jag går genom en mörk gränd hoppar två transvestiter fram och rånar mig, hade inga pengar kvar efter krogrundan så det blev till att löpa med två stycken thaipojkar hack i häl :)




Jens //
Det jag har att berätta är enormt roligt för mig...men inte för mina tre vänner.
Jag hade stött ihop med tre enormt partyglada svenskar i Bangkok. Och eftersom en av dom tydligen varit där en gång tidigare så tyckte dom att dom visste allt om stället.
Grabbarna tog som sin uppgift att lära mig allt om Thailand. Dom förklarade bland annat hur man ser skillnad på riktiga brudar och dom ,som dom sa, vidriga "ladyboysen".

Efter ett par timmar och en stor mängd alkohol så tröttnade jag på deras överlägsna "jag vet allt" attityd.
Jag tackade grabbarna och sa att jag ville bjuda dom på en oförglömmlig upplevelse som tackför all information.
Det var dom så klart med på.

Jag kilar bort till bartendern, som jag känner mycket väl, efter att ha tillbringat dom senaste fem vintrarna här.
Jag förklarar läget med dom tröga svenskarna och det spratt jag vill spela dom. Bartendern skrattar gott och lovar att hjälpa mig.
Tillbaks till bordet och 10 min senare dyker 4 enormt vackra thailändskor upp. Jag frågar grabbarna vad dom tycker om flickorna och dom är enormt lyriska.
Flickorna försvinner ned under bordet och börjar ge oss en skönt behandling.
Det går ganska fort för pojkarna och när alla är klara frågar jag mina svänska vänner vad dom tyckte.
Dom är otroligt glada och mycket nöjda.
Då vänder jag mig till "thaitjejerna" och säger: THANK YOU BOYS!
och som vi kommit överens om så drar dom upp kjolarna och visar kukarna för mina svenska vänner.

Svenskarna sitter med gapande munnar och jag och mina ladyboys passar på att snabbt försvinna. 
 


Kommentarer
Postat av: arber

hahaha... den sista va helt sjuk...

2008-05-20 @ 14:02:56
URL: http://osterang.forum24.se
Postat av: Johansen

Sedan när har du börjat hänga på backpacking-sajter? Ska du ut och se världen?

2008-05-22 @ 22:42:03
Postat av: Jetmir

Brukar surfa där när jag står i kassan på jobbet. Den sidan är en av få sidor som inte är spärrad...............

Dessutom så gillar jag sånna historier.............

2008-05-22 @ 23:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0