No more Chinkmovies.............

   image30
                   Var tog stoltheten vägen ?  En kines med rastaflätor !


Efter jobbet jag så körde jag hem o åt, o sen körde jag direkt till gymmet.
Jag tror fan jag blivit svagare under den senaste tiden. För 3-4 veckor sedan tränade jag med 35 kilos hantlarna när jag tränade brösten. Nu har jag gått ner från 32,5 till 30 kilo. Det är jävligt konstigt eftersom jag varken har tränat för hårt eller för lite. Utan jag har tränat precis som vanligt. Fortsätter det gå neråt så är det jävligt skumt.

Såg The forbidden Kingdom igår. Jet Lis och Jackie Chans första film tillsammans. Vantligtvis så har jag slutat se på chippefilmer eftersom dom sista 20 varit "ris" (Fy fan vad rolig jag är). Men eftersom dom 2 största chipparna var med i samma film så vara jag tvungen o ge den en chans. Fy fan vad dålig den var. Jet Li var någon jävla halvapa och halvmänniska, fy fan vad ful han var. Han flög o skit. Medans Jackie Chan försökte spela full halva filmen innan jag stängde av skiten.
Aldrig mer Kinesfilmer säger jag bara !!

Ikväll såg jag tillsammans med Mirnes,Brorsan och Biffen What happens in Las Vegas. Den filmen var jävligt rolig. Gillar humorn. Det är ungefär sån humor jag har. Eller försöker ha............. Den får 8/10. Chippefilmen får 1/10.

När det gäller transfermarknaden så går det trögt. Förstår inte hur Barzagli kan välja bort Milan,Juventus och Fiorentina för att gå till Wolfsburg. Vad tänker killen med ? Vem fan vill gå till ett tysk mittenlag ? Han kan ju inte va fullt frisk alltså.

Skönt o va ledig imorgon. Ska in till stan o bara chilla........................

Kommentarer
Postat av: arber

Jag håller med om båda filmerna... såg halva chippefilmen innan jag stängde av den...

2008-05-28 @ 11:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0