Legend !!!

image8


Sidan har haft många besökare för o vara första dagen.
Det lovande ut.
Inom kort så ska det publiceras rätt många historier där någon i vår omgivning varit inblandad.
Kommer bli intressant.

Imorgon ska det tränas fotboll direkt efter jobbet. Måste börja träna regelbundet nu om jag ska få starta matcherna . Tydligen är jag inte så pass mycket bättre än dom andra i anfallet för att få starta även fast jag inte kan träna varje gång.
Börjar dock få en måltorka. Har startat 2 matcher o hoppat in sista 20 min i 2 matcher utan att göra mål.
Målchanser har jag skapat i massor men bolljäveln vill inte in.
Förlorade 500 kr av Arber "Benke" Jashari  igår när vi lirade lite på skoj. Han har redan frågat 7 gånger efter pengarna. Undrar om det blir den 8e gången imorgon.
Han är rätt skön men samtidigt lite speciell. Hoppas han tränar imorgon,tråkigt att köra o träna själv med folk som man knappt känner. Den enda gången dom öppnar munnen är när dom skriker lite tyst "släpp bollen "



Kommentarer
Postat av: Arber

hahaha...

jetmir.. jag vill ha mina pengar!! $$$$$

2008-05-19 @ 12:06:34
URL: http://osterang.forum24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0