Intresset är stort !!

image33



Kom precis hem från jobbet. Sålde dåligt idag men jag hade jävligt kul. Vet dock inte vilket som är viktigast. Har några galna kollegor som gör så att jag framstår som lugn o sansad jämfört med dom.

Sen så är det väldigt kul att se att bloggen är populär. Jag har dom senaste dagarna haft minst 140 unika besökare dagligen. Med tanke på att jag bara bloggat i drygt 2 veckor så får man vara jävligt nöjd. It will only get better !!!

Nu till lite notiser !

Varning ! Kommer vara lite väl negativ !!

Inför EM-uppladdningen så stod Gattuso och Ambrossini o testade att skjuta i mål från halva plan. Gattuso sköt och lyckades tydligen komma fram och t.o.m göra mål. Med tanke på att han har ett skott som är sämre en en juniorspelare från en div.6 klubb så var han stolt som bara den. Hela händelsen såg Cassano och smålog. Han kom fram till Gattuso och utmanade honom att göra om "konststycket". Du får 500 euro om du gör om det sa då Cassano.
Gattuso la upp bollen i mittcirklen och missade rejält. Cassano svarade med att säga att "julen bara kommer en gång varje år" samtidigt som han blev 500 euro rikare.

Bloggarens kommentar - Chansen är större att Ronaldinho vinner en skönhetstävling än att Gattuso vinner något genom sin skottstyrka. Tänk att Milan tackade nej till 200 miljoner för en 30 årig Gattuso för en vecka sedan samtidigt som dom förlängde hans kontrakt. Skeppet sjunker !

Tydligen så har Milan har bestämt sig för att satsa på Abbiati nu när man förlorade kampen om Lloris, när man inte ens kunde matcha Tottenhams eller Lyons anbud.

Bloggarens kommentar - Grattis Milan nu har vi europas 3 sämsta målvakter i ett o samma lag. Skeppet fortsätter sjunka.

Kokainkungen Borriello är också klar för Milan. O den här gången anländer han med lite krav. Han skriver endast på om han blir värvad för startelvan.

Bloggarens kommentar - I vilket annat storlag som helst så hade han aldrig ens drömt om en ordinarie plats. Men i dagens Milan så kan även spelare som Borriello ställa krav. Som ersättare så är han varmt välkommen men inte som något annat. Skeppet sjunker ytterligare.

Nu fattas det bara att Shevchenko skriver på och då har skeppet sjunkit ner till botten och AC Milan blir historiens första levande museum.

I mina ögon behövs en 6-7 nya spelare. Men den spelaren som hade räddat skeppet  från att drunka är Dider Drogba. Även fast han öppet gått ut o sagt att han vill spela för Milan så är jag ganska säker på att vi kommer förlora honom till lillebror ,som inte nog med att han växt ikapp. Han håller dessutom på att växa ifrån.


Kommentarer
Postat av: Johansen

Så här ska en blogg skrivas! Slipa bara bort det där egocentrerade snacket om hur mycket du "pressar" i gymmet. Vem bryr sig om det? Visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag läste det. Fast du kanske vill locka lite homosexuella läsare? ;) Är du inte nöjd med 140 träffar om dagen?

Plockar man som sagt bort såna grejer så är din blogg humoristisk, provocerande och fylld med intressanta fakta och åsikter.

2008-05-29 @ 23:17:11
Postat av: Jetmir

Jag tackar för dina åsikter. När det gäller för hur mycket jag tar i bänkpress kanske inte är viktigt för dig, men det är viktigt för mina kvinnliga besökare ;).

2008-05-29 @ 23:36:15
Postat av: Meshko

Detta var ditt bästa inlägg lätt. Livs levande museum.. ahhaahha

2008-05-29 @ 23:51:21
Postat av: arber

Många fina inlägg nu... alltid lika kul läsning!

2008-05-30 @ 10:02:34
Postat av: dzemal

För mig som känner Jetmir sen mer än 10år tillbaka så är detta det bästa som kommit från hans mun. Fast han älskar Milan så inser han vart detta storlag är på väg....

2008-06-01 @ 09:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0