En sovande bekväm björn kommer vakna !!

image6


Jag såg första halvlek av Torino-Fiorentina  på jobbet på en 30 Plasma-skärmar.
Att Fiorentina hade förlorat de senaste 5 bortamatcherna gjorde inte mig mindre nervös.
För självklart skulle ett Torino som inte hade något att spela för förlora hemma mot ett hungrigt och ungt Fiorentina ?
Torino spelade bra och Rosina var pigg så jag var lite hoppfull iaf.
Så första halvlek hade jag ena ögat på dom alla Plasma-skärmarna som visade matchen och andra ögat på kunderna.

Jag slutade 4 och körde direkt hem för o se andra halvlek. Det var bara Torino matchen som var intressant för min del, för visst ska Milan vinna sin måste match. Hade ingen signal hemma av någon konstig anledning så jag fick köra till en kompis och väl där såg jag Zlatan avgöra ligan samtidigt som Oswaldo gjorde sitt livs viktigaste och vackraste mål för sitt kära Viola.
Då var det kört för denna säsong och man fick köra hem med många tankar i huvudet samtidigt som brorsan jävlades för fullt.

Men nu skiter vi i det och kollar framåt istället !!!

Så här ser det ut ljust nu.

Spelare ut -

Cafu och Serginho gick ut i fredags o sa att dom båda slutar med fotbollen efter matchen mot Udinesse.
Det är 2 stora legender som gjort mycket för Milan.
Dida är klar för Cruzerio. Kontraktuppsägningen är ömsesidigt, så han får 4,5 miljoner för o lämna klubben tidigare än planerat.
Gattuso kommer efter Udinesse matchen bekräfta att han lämnar för Bayern Munchen.
Gilardino är enligt bekräftade källor nästan klar för Fiorentina.
Simic kommer också lämna. Vilken klubb han väljer återstår att se. Han kan vraka o välja bland engelska pissklubbar.
Ronaldo lämnar också Milan. Om han fortsätter i Brasilien återstår att se. Där kan han älska med Shemales hur mycket han än vill. Klart är iaf att han lämnar.
Brochi ryktas det rätt mycket om men inget är bekräftat. Bort !!!!!!
Yoann Gourcuff lämnar Milan han spelar i Frankrike nästa säsong. Om det blir ett lån eller permanent återstår att se.

Spelare in -
Flamini klockren värvning. Kommer göra succe tillsammans med Andrea i mitten.
Hugo Lloris Frankrikes nästa stormålvakt. Har gjort storsucce i Nice. Enligt källor är han en läkarundersökning från att skriva på.
Abbiati kommer komma tillbaka från lån.
Amuari eller Drogba ? Vem av dom som kommer återstår att se. För undertecknad så spelar det ingen roll. Båda passar Milan perfekt.
HästenDinho. Gipsy-Barca vill ha för mycket pengar, så just nu står det stilla där.
Zambrotta letar hus i Milano så han är nästintill klar för oss.
Zapata är det inget berkräftat om men han är för mig en personlig dröm.
Borrielo kanske återkallas tillbaka. Men jag tror dock inte han vill riskera sitta i bänken så han kommer nog stanna kvar i Genoa. Skyttekung i Serie A !!


Slutsats = Det kommer bli en jävligt intressant Mercaton !!!


Kommentarer
Postat av: siempreMadrid

Det blir mycket bosmanvärvningar för milan i år.. Ni får jävlar ligga i eftersom ni behöver en 14-17 nya spelare..

2008-05-19 @ 01:41:58
URL: http://www.realmadrid.com
Postat av: UNITED WE STAND

Hugo Lloris Frankrikes nästa stormålvakt???? How the fuck is Hugo Lloris????

PS: WE love you jetmir

2008-05-21 @ 18:02:17
Postat av: Jetmir

Jo Lloris mår bara bra. Hur mår du ?

2008-05-21 @ 18:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0