Antonio Di Natale !! Kom ihåg var ni läste det först !!

image35

Har precis suttit o druckit o snackat skit med gänget så jag är lite varm i kläderna, o då kryddar jag alltid lite extra.
Men detta är ingen kryddning.
Årets genombrott i EM gör Antonio Di Natale. Han var bäst på plan igår när Italien körde över Belgien. Di Natale som gjorde 2 mål var magisk.
Min fotbollssäsong har varit hemsk. Milan åker ut mot Arsenal. Dom tappar 4e platsen o får spela UEFA CUPEN. United vinner CL på en jävla massa flyt samtdigt som jag lämnar Ovesholm.

Om det finns nån rättvisa på denna jord så ska Italien vinna EM, Di Natale bli EM-Kung samtidgt som han veckan efter skriver på för Milan.

Eftersom dom flesta här inne vet mer om vilka tanter Wayne Rooney har sex med istället för vem spelaren Di Natale är så ska jag bjuda på en video.

Nu är det dags för mig o sova.
Godnatt !!!


Kommentarer
Postat av: arber

hehe... har faktist också fått upp ögonen för den killen lite... efter senaste träningsmatchen från italen så kommer jag
nu satsa med di natale på båda mina lag i drömelvan... varav ena laget ska bestå av nästan bara italienare... jag hoppas på en favorit i repris... Italien VM & EM mästare..?

2008-06-01 @ 16:26:22
Postat av: akado

Sköna mål..Italien blir farliga i EM!

2008-06-02 @ 16:25:58
Postat av: niclas

har killen bara gjort dem 2 målen eller? visade samma mål i 100 olika vinklar.....

2008-06-07 @ 15:06:57
Postat av: Jetmir

Skriv hans namn på youtube så kommer du få se vilka mål han gjort.

Dessa 2 mål under en o samma match var extraordinära..........

2008-06-08 @ 00:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0