12 Dagar kvar till EM !!!

                   image29

Vilka tror ni vinner ? Jag personligen tror så här.

Vilka spelar i final och vinnararen blir ? 1.Italien/Spanien-Tyskland = Nu är det dags för Spanien att lyckas även fast dom har flest sidledsspelare av EM lagen.
Italien vinner genom inhopparen o Serie A´s skyttekung Borriello. Vinnaren av matchen Italien-Spanien slår Tyskland i finalen.

Vem står för den största överraskningen Lag & spelare ? Laget som kommer stå för det största överraskningen är Spanien. O den enskilda spelaren blir Di Natale med Gomez som outsider.


Vilket lag floppar ? Hmmm Tänkte skriva England men fan hittar dom inte någonstans bland EM-lagen Sad .
Så jag tror på Holland. Dom har ingen världsstjärna längre o då tar man inte sig vidare från gruppen.
Spelare som floppar blir nog Zlatan tillsammans med den stackaren som får agera center i Portugals anfall. Ingen anfallare har någonsin lyckats som Center i Portugal. 

Vem blir skyttekung ? Fick en konstig känsla att Toni skadar sig i genrepet o in kommer Toni-kopian/backupen Borrielo o överaskar alla genom att samma säsong både kriga om att vinna Serie A´s skytteliga och EM´s skytteliga. Men det är tyvärr inget mer än en dröm som bara genom en lätt viskning försvinner. Så jag säger Klose.

Hur långt går sverige?  Jag hoppas dom går vidare men jag tror dom blir 3a i gruppen. Spanien är klara favoriter o jag kan inte tänka mig Hiddinks gubbar misslyckas för den tränaren kan inte misslyckas. Att halva Zenit är Ryska landslagsspelare gör inte saken sämre.

Vem får priset som EM´s bästa spelare ? Andrea................

Vad tror ni ??


Kommentarer
Postat av: arber

1. Vilka spelar final och vem vinner?
Tyskland - Spanien, Tyskland vinner
kan även bli Italien eller frankrike i final

2. Vem står för den största överraskningen?
Kroatien eller Rumänien... känner att någon av de lagen kommer till semi...

3. Vem floppar?
Som du tidigare nämnde så hittar man inte England i årets slutspel, annar hade de naturligtvis fått en given plats här. Nu blir det istället Holland eller Sverige, som båda riskera åka ut utan någon vinst?!


4. Vem vinner skytteligan?
En portugis (c.ronaldo), en tysk (klose) eller en spanjor (villa eller torres)... skyttekungen blir... Klose!

5. Hur lång går sverige?
Tyvärr så tror jag de åker ur, men hoppas de kommer iallafall till kvartsfinal (de är inte helt omöjligt)

2008-05-27 @ 12:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0