Ronaldinho försäsongstränar !!

Har haft mycket att göra under helgen samtidigt som vädret har varit "varmast i europa". Tänk er att Sverige under helgen varit varmast i europa. Snart ser vi Spanjorer och Greker semestra här.........

Ska iväg till jobbet nu. Vi har bara öppet från 12-16 så det går snabbt. Efter jobbet är det dags för mig o debutera för Näsby på Grönevi. Även om det bara är en B-lagsmatch så är det kul o börja spela igen efter 3 veckors frånvaro.

Här ser ni Ronaldinho försöka komma tillbaks till världstoppen igen. Lite finare brud än hon Emil dansade med, men båda funkar väl med lite sprit i sig ;).................. 


                                  Det är så här en världsstjärna försäsongstränar !!!

Kommentarer
Postat av: Johansen

Helt rätt! Det är så jag tänker komma i form när mitt knä är läkt. Dags för en återresa till Rio!



Å andra sidan har väl du alltid kört en sådan försäsong Jet? ;)

2008-06-08 @ 23:20:15
Postat av: Johansen

Helt rätt! Det är så jag tänker komma i form när mitt knä är läkt. Dags för en återresa till Rio!



Å andra sidan har väl du alltid kört en sådan försäsong Jet? ;)

2008-06-08 @ 23:21:49
Postat av: Johansen

Helt rätt! Det är så jag tänker komma i form när mitt knä är läkt. Dags för en återresa till Rio!



Å andra sidan har väl du alltid kört en sådan försäsong Jet? ;)

2008-06-08 @ 23:23:18
Postat av: Jetmir

Hahaha det är då jag varit som bäst. Kanske därför jag inte kommit upp till den nivån jag annars brukar ligga på.



Har varken haft en försäsongsträning eller shakat med damer i Danmark i år tyvärr.

2008-06-09 @ 00:01:52
Postat av: Johansen

Disco Inn....nästa! :)

2008-06-09 @ 13:51:36
Postat av: ÅBK

Kolla in slutet av filmen. Killen har ju fetestånd...........

2008-06-10 @ 00:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0