Omgång 9 i supersexan

image39
                                                            Viktig match !!!


Även fast jag är ledig idag så har jag lite o göra så det blir inga längre kommentarer.

Det är tråkigt att vi spelar ikväll eftersom jag inte blir spelklar förrän på fredag. Typiskt att matcherna ska spelas mitt i veckan.

Ovesholms IF - Österslövs IS = 1
Österslöv saknar sina 2 bästa offensiva spelare i Kadri och Jojjesidis (förra årets 17e man i Österslöv). Han har i år blommat och tagit en plats i startelvan.
Utan dessa herrar så vinner Ovesholm. Arber avgör. Ovesholm är en lagmaskin där ingen har spets för o sticka ut. Förutom Arber då.

Rinkaby GoIF - Näsby IF = 1
"Vi" Saknar båda mittbackarna i Haris o Valdemar. Det kommer märkas rejält.
Rinkaby som för övrigt har seriens fulaste spelardräkter är på gång o vinner denna match.
Kan va så att dom bytt till nya men eftersom jag inte sett Rinkaby i år så tar jag för givet att dom inte har.

Venestads IF - Kiaby IF = 1
Tråkigt jävla match djupt in i skogen. Nästan så man får lite rysningar.
Kan matchen spelas klart  trots alla insekter och rovdjur som kommer entra planen så vinner Rednecksarna på en långboll som ändrar riktning när den träffar den ojämna gräset o friställer Hil Billy som avgör matchen.


Viby IF - Hjärsås/Värestorps IF = 1
Omgångens säkraste 1a. Hjärsås är för jävla dåliga.

Vinnö IF - Edenryds IF = 1
Vinnö är på G nu. Så jag tror dom vinner denna batalj.

Åsums BK - Önnestads BoIF = 2
Åsums försvar är inte så bra som folk säger. Om jag lyckas springa förbi dom så säger det mycket. Sen att jag missade chanserna är en annan sak. Emil Ashor avgör här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0