Lokala nyheter !!


                                   Dags för Comeback ?

Riktigt skönt o vara ledig idag. Sov en 10 fina timmar innan telefonen började ringa var 5e minut. Har tyvärr många livlösa kompisar.
Jag tänkte skriva om lite heta rykten som florerar runt i stan.

Emil "Seedorf" Nilsson ska enligt säkra källor börja träna fotboll igen. Och denna gång är det inte med några jävla damer utan riktiga män som har hår på benen. Å andra sidan så finns det även spelare i Kristianstad FF som rakar benen (Niclas Negan Nordgren),och sedan kan jag tänka mig att minst hälften i KDFF inte rakat benen sedan dem kom på att dem var stolta flator.  Så min hypotes kanske inte riktigt stämmer ;)..................
Måste dock påpeka att jag inte har något emot damfotboll, så länge man får se lite hud så får dem gärna springa runt på plan.
Jag hoppas verkligen Emils comeback visar sig bli något mer än några sommarträningar endast för o bli av med kaggen. För ett mittfällt med Negan,Seedorf och Lillen kommer bli väldigt intressant att följa. Ett mer tekniskt mittfällt tror jag inte något annat svensk lag kan ställa upp med. Förutom Näsby då ;)
Tänk er att bara för några säsonger sedan så spelade KFF Sveriges tråkigaste fotboll med träben som Boven,Otfors,Tomasson,Senften och Co medans vi om några veckor kan få njuta av riktigt sambafotboll både på SanSiro och på idrottsplatsen ;)...............

Och nu lite om Supersexan !

Dzemal Hadzic flyttar tillbaks från Göteborg och är jävligt spelsugen igen. Självklart så väljer han den klubben där hans närmaste vänner spelar. Så Näsby IF kan räkna med en skicklig spelare offensivt.
Murat Isufi som tappade hoppet om fotbollen helt när såg hur Håkan Hellberg hade sin syn på fotbollen i Ovesholm, där alla bollar skulle lyftas över mittfältarna för att dem sedan skulle kriga om andra bollarna, blev väldigt imponerad av Näsbys utskåpning av serieledarna Åsum. Utskåpningen ledde sedermera till att han funderar på att bära den gröna tröjan till hösten.
Här har vi 2 nyförvärv som har en jävla talang och potential bara dem får tillbaka spelglädjen igen.
Och på Grönevi är jag säker på att dem hittar den................


Kommentarer
Postat av: Sexan utan Näsby ?

Kommer Näsby fortsätta som klubb? Tvivlet är starkt två klubbar på Grönevi, nej tack. Förstörande för fotbollen med lag som inte uppföra sig utan match efter match bete sig som grottmänniskor.

2008-07-20 @ 21:00:25
Postat av: Till Sexan utan Nasby??

Du kan suga min KUK!!

Fortsatt spela BINGOLOTTO istallet for att skriva skit pa denna sida....

2008-07-21 @ 12:52:33
Postat av: Stjärnlaget

Näsby är ett lag fullt av stjärnor.. nästan som milan... fatos(kaka), jetmir(gilardinho/emerson), haris(gatusso), valmir(nesta), meti(pato) och artan(pippo).... snart får de dessutom muratdinho och dzeml drogba och kanske ovesholms arber "christiano" ronaldo...



Ett stärnlag som sagt....

2008-07-21 @ 20:17:49
Postat av: Libero

Getnir måste vara världens bäste spelare som ALDRIG lyckas...

2008-07-21 @ 22:07:47
Postat av: Jetmir

Härlig svenska grabbar. Jag märker att det inte är ättlingar till vikingar som skriver..............

Vill dock inte jämföras med Gila eller Emerson eftersom styrka är en av mina starka sidor och vi alla vet att Violisten från Biela inte var någon vidare fysisk spelare. Jag är snarare mer lik Pirlo ;).......

2008-07-21 @ 22:43:30
Postat av: Div 6

Snart skriver superdivan/målskytten Kadri Buccolli (9 mål i supersexan) också på för Näsby.

Lär hans säg att stänga käften så blir han en stor tillgång för spelskickliga Näsby IF.

2008-07-22 @ 16:06:43
Postat av: NIF

Thomas Tecle är på väg till Önnestad !

2008-07-22 @ 16:35:27
Postat av: Vad händer ?

Vad händer Jet ? Jag saknar ditt bloggande. Det blir mindre o mindre av det på sistone.

2008-07-25 @ 13:14:32
Postat av: Alban

Rykten säger att Näsby IF ska byta namn till Kosovo IF med tanke på alla albanspelare i laget och de som är på väg dit.....

2008-07-25 @ 23:53:45
Postat av: akado

Ajaj, Näsby kan bli riktigt farliga om Dzemal och Murat väljer att börja spela där!

2008-07-27 @ 01:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0