Ari the Legend !!


                      Pizza ? 40 krunu !  Nej låå ! Ingen gris bara ko.



Ari blev för några dagar sen den första Kurden att lämna pizzabranchen. Undertecknad är jävligt stolt över honom nu när han fått jobb som telenorförsäljare i Karlsham. Ari som älskar alla människor och som är den mest sociale människa jag känner kommer göra storsucce som försäljare. Folk som känner Ari vet att han har ett speciellt band till folk han inte känner. Han utger en viss värme direkt till okända människor.
Han lämnar då Kristianstad BOYS mitt under säsongen. Eftersom han är deras bästa spelare så kommer han lämna ett stort håll i backlinjen. Det är bara till att hoppas att Boysarna degraderas så Supersexan blir ännu intressantare nästa år ;).

Något stort håll i pizzerian Katrins lämnar legenden dock inte. För även fast han är Kurd så var Pizzabagare inget som han var vidare bra på. Det var alltså inte hans kall. Överlag så smakar pizzan inte bra på Katrins.
Kristianstads godaste pizzor hittar ni istället på Dinos pizzeria i Fjälkinge och Besguldi pizzeria i stan.
Riktigt fina pizzor!!

Nu under sommaren så brukar det spelas en turnering i Everöd för lokala klubbar. Har spelat den med Viby några gånger. Jag undrar om den håller på i år också. Hade varit kul o spela den. Speciellt eftersom man inte ska åka någonstans i år. Jag tror dock inte Näsby anmälts sig, så det kanske är försent nu.........



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gärds Cupen =)

2008-07-01 @ 12:41:40
Postat av: Anna

ARI är bäst!

2008-07-01 @ 16:56:59
Postat av: Anna

Asså om Ari är en lika bra säljare som han är Älskare så kommer han att bli miljonär. Han är en Gud i sängen..... ohhh min favoritkurd!!

2008-07-01 @ 23:01:23
Postat av: EMRE

Fan vad du linar mig Ari!

2008-07-03 @ 09:42:12
Postat av: tepp

Så Abdullah har huserat på Katrins... för övrigt min favoritpizzeria en gång i tiden pga storleken på allt. Men en sak kan man ju undra, hur kan man ta ett telefonförsäljarjobb så långt iväg, telefonförsljarjobb finns ju mer eller mindre bakom varje husknut.

2008-07-05 @ 11:55:19
URL: http://tepp.blogg.se/
Postat av: Karl Alfred den store

Mycket bra fråga.

2008-07-05 @ 13:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0