Silly Season


                                                   Skönt gäng !!


Jag, Dzemal,Haris och Semir skrev idag på för Balkan.
Jag har sedan jag lämnade tryggheten i Viby IF blivit en riktig klubbhora.
Så.... Jag säger det först innan någon anonym jävel hinner före.

Det är tråkigt att lämna Näsby eftersom det fanns väldigt sköna personligheter samtidigt som jag gillade Lasse Ekk.
Han kommer göra väldigt stor nytta för Näsby IF men det funkade inte. Stämningen var inte bra när 40 personer skulle dela på 90 minuter.

Vi får hoppas på att återförena vår kompisgäng i Balkan istället. Förhoppningsvis så kommer brorsan och Arber snart också. Arber tänkte skriva på ikväll men han var rädd för att rankas som Kristianstads största klubbhora efter att ha spelat i 5 olika klubbar på bara 18 månader om han hade skrivit på för Balkan. Så han vill dominera i Alliansen först ;)...........
Niclas" Brianna" Andersson kanske också skriver på under veckan.

Kommentarer
Postat av: IBRA

Är det verkligen sannt men ni var fan i mej inga lagkompisar

2008-12-13 @ 09:23:09
Postat av: Johansen

Ha ha ha! Vilken bomb! Detta gjorde du bara för att jag berättade att du inte var på min lista av "lokala klubbhoror"! NU ÄR DU DET! Du sabbade mitt inlägg helt! Se nu till att få över Arber så kanske jag kan publicera mitt inlägg.

2008-12-13 @ 09:54:52
Postat av: Johansen

Gick Semir tillbaka till Balkan??? Hur länge var han Näsbyspelare?



Känns bara som man väntar på att du ska avslöja att allt är ett påhitt.



Frimånaden går ut på måndag om jag inte tar fel, så ska Brianna bli klar så får ni posta övergångspapper på söndag senast.



Detta måste vara den löjligaste säsongen hittills.

2008-12-13 @ 11:04:39
Postat av: Arber



Hehe... sjukt!



Johansen jag kan intyga att det inte är något påhitt. Jag bevittnade deras påskrifter och var den första som sa att de kommer ångra sig. Men samtidigt så förstår jag varför dem valde att lämna Näsby. Alla fyra har en gemensam faktor till varför dem lämnar, nämligen att Fatos ser ut att lämna Näsby han med. Dessutom har tre av dem även varsin mer personliga anledning som inte jag tänker berätta om.



Vad gäller mig själv så har jag inga funderingar på att lämna Näsby i nuläget. Jag har ju fan precis skrivit på för dem. Vi får se hur saker och ting utvecklar sig i Näsby.



Men måste säga att det ändå va skönt att slippa sånna här intriger medans jag spelade i Ovesholm. I Näsby händer det saker hela tiden.



2008-12-13 @ 14:10:38
Postat av: Val

Jag tycker att det är jävligt fult och vända ryggen till näsby som ni har gjort, syftar främst på dzemal och haris (då jetmir inte deltog så mycket av olika anledningar). Vi är uppvuxna på näsby så jag fattar inte hur man bara kan vända ryggen mot näsby bara sådär.. Och kom inte hit med såna dåliga förklaringar som att det var 40pers på träningarna, för att om man vet att man är bland de bättre där så stannar man kvar och visar lite hjärta.



Nästa gång så säg till att ni inte är intresserade av att spela i näsby i mer än en säsong så slipper näsby betala ut dessa små övergångssummor som ni inte e värda. Och finns det någon annan som inte vill stanna kvar, syftar på fatos o Co så är det bara till att lämna klubben.

2008-12-13 @ 14:44:37
Postat av: haha

nu e det bara 36 på träningarn:)

2008-12-13 @ 17:21:34
Postat av: United We Stand!

Val jag bjuder på fika nu i veckan så ska jag förklara hela situationen så du slipper nästa gång bli så arg. Puss på dig kollega.

2008-12-13 @ 19:00:55
Postat av: Zlatan

Fy fan vad Jeten har blivit sviken.

Dolk i ryggen kan man kalla det för.

2008-12-14 @ 01:05:00
Postat av: Näsby if

hahaha demal och haris skriver på med Jetmir i balkan. Sen dagen efter dom kommer tillbaka till Sveriges bästa klubb Näsby och lämnar sin kompis ensam i Balkan.

hahahahhahahahahahhahaha vilka kompisar.



Demal och haris årets kompisar hahahaha

2008-12-14 @ 11:42:20
Postat av: Gitto

dzmela och semir kom och tränade med oss igår och ville komma tillbaka till näsby och några timmar innan hade dom skrivit på för Balkan.

falska jävlar

2008-12-14 @ 12:48:03
Postat av: Nyfiken

Jetmir-Nu är ju tiden ute om man skall kunna gå över på Silly season. Vad jag förstår så ville inte Arber byta, Haris hade kontrakt så han kunde inte gå över även om han velat (om inte Balkan löst honom) och Dzemal tvekade även om han först skrivit på, Semir precis blivit klar från Balkan som då inte ville ha honom så hur blir det nu med alla övergångarna

2008-12-14 @ 16:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0