Senaste nytt om Stjärnan !!


                                   Stjärnan populär i K-town  !!!



Ämnet Fatos är tydligen väldigt populärt i Kristianstad.
Folk i Kristianstad vill tydligen veta allt om stans ende aktive ex. Allsvenska spelare.

Nu till något allvarligt men samtidigt föga förvånande.
Medans Fatos Gashi väntar ut lingonklubbarna så har han hållit igång med Dam-Gymnastik på torsdagar i Öllsjöhallen med Kristianstads gymnastikdamer.
Om han gör det för att bli smidigare eller för att han är lite småkär i en tjejerna låter vi vara osagt.
Men sant är det. Fick det bekräftat av en tjej som själv är gymnast idag.

Vem vet ? Han kanske överaskar alla och slutar fotboll för att satsa helhjärtat på gymnastik istället ?

Det kanske är bäst för Näsby o låta Teddy och Lasse göra det dem har anställts för att göra.
Alltså att träna Näsby IF utan någon "länk" till spelarna ,superlänk eller spelande-tränare som samtidigt vill ha betalt för det. En div.6 klubb har verkligen inte råd med att ha 3 A-lagstränare som ska ha betalt.

Jag hoppas det blir en bra lösning innan veckan är slut.

Jag tränade med Balkan idag tillsammans med Dzemal och Niclas.
Hade lovat Balkans tränare. Så vi körde dit.
Aldrig fel och träna med lite olika klubbar under inomhusperioden.

Någon ville att vi skulle nämna Champions League mer.
Men utan Champions Leagues bästa klubblag under modern tid så är inte CL intressant i år.
Men nästa säsong så blir den sig lik igen då Rossoneri är tillbaka där dem hör hemma.



Vid pennan // Jetmir Isufi


Kommentarer
Postat av: Johansen

Gissar att Fatos har fått en billig ursäkt att lämna Näsby nu. Från en oberoende synvinkel så är det inte en lojal spelare som ringer till tidningen.



Börjar även lukta lite vendetta.



Ska bli intressant att följa såpan, glad att man är oberoende....SILLY season fortsätter på en blogg nära dig! OMG!

2008-12-11 @ 09:31:41
Postat av: Nisse

Vilken personförföljelse ni sysslar med på den här bloggen!

2008-12-11 @ 10:20:37
Postat av: LEON

vill han lämna klubben,låt honom göra det och ge upp tjafset,låt killen vara ifred,eller behöver ni honom så mycket att ni startar ett helig krig?

2008-12-11 @ 12:02:33
Postat av: ingemar

arben lämnar för önnestad

2008-12-11 @ 12:07:16
Postat av: Dzemal

Näsby behöver Fatos mer än folk anar.. de som inte varit med kan inte veta hur illa det hade gått för klubben om han inte varit där under förra året..

2008-12-11 @ 13:32:32
Postat av: Goran

Jetmir, att du alltid måste vara subjektiv. Inse att Milan är för dåliga för att spela CL. Det enda Beckham kommer att tillföra för Milan är att slå inlägg och att sänka lagets medelålder.



;)

2008-12-11 @ 14:29:30
URL: http://ottifemma.blogg.se/
Postat av: Fatos Gashi

Tack Dzemal!!



Först måste jag bara börja med att säga Fan vad du måste ha haft många läsare denna veckan,att det tog dig så lång tid att fatta att du behöver bara skriva något om Fatos Gashi för att dubbla upp antal besökare på sidan.

Detta antar jag efter som du börja veckan med att blogga en gång om mig, och då märkte du Fan denna killen är ju verkligen Känd.

Nja då måste jag nog blogga lite till om honom, tänkte du!

Och då kom detta nu som du kallar för DAM-gymnastik,

Gymnastik är skit ROLIGT,, du både pröva å¨det Jetmir, eller nej gör inte det, för så KLUMPIG

som du är hade nog det hela inte slutat så bra!

NU till Fotbollen!

först vill jag säga att det är inte jag som har skrivit tidigare inlägg under namnet Fatos.

Jo det som hände i måndags på träningen, vara bara en lite baggatel sak, som händer varje dag i dagens fotboll.

en 3 mot 1 sitation där du Jetmir är bollförare istället för att spela den enkelt till någon av dina med spelare så väljer du att försöka tunnla,

blir av med bollen som vanligt och VI i motståndar laget vänder spelet och avgör matchen!

Jag förstår att du just i det lägget ser dig själv som en syndare,att du precis har gjort så att ditt lag har förlorat!

Jag förstår också att det tog hårt på dig när jag direkt efter ställer mig och förklara att i en LAG sport så ska man alltid TA laget i första hand!

Sen att du inte pallade för trycket och började med det som vi alla vet att du är så JÄVLA bra på SNACKA en massa skit,,, det kan jag tyvärr inte göra något åt.

Jag vet att du har haft det lite tufft i dom senaste klubbarna som du har spelat för,har inte riktigt lyckats komma in i lagen och såna saker,

Men jetimr det är inget att hänga läpper över eller att gör det till en så stor sak,detta händer ju alla.(utom mig=))

Tycker du ska bara ha lite tålamod, så kommer du nog se att du också kommer att komma in i våran NÄSBY Familj....

Nu till Pengar hit o pengar dit!!

Jag försår inte alla er som skrivit att man inte kan fatta att man är ute efter pengar i div 5-6.

hade ni bara fått en chans att tjäna en extra krona så hade ni utan tvekan tagit den!(alla utom Valmir i Näsby,Han är Näsby trogen!)

För min egen del så tycker jag helt enkelt att man absolut ska ha en liten slant för all tid o jobb man lägger ner som Ledare!



Real eller Näsby?



En olöst GÅTA!



Så jetmir,nu har även jag skrivit lite till dig,

så nu kan du fortsätta blogga vidare, kanske du kan blogga lite om din egen fotboll historia?

Förstår att du inte förväntar dig lika många läsare som nu när du bloggat om MIG!

för du är ju tyvärr ingen STJÄRNA som Fatos Gashi=)



PS: Tror fortfarande på att Näsby VINNER serien 2009!!

2008-12-11 @ 15:31:33
Postat av: Hellberg

Här var det livat värre, jag tycker ni borde reda upp meningsskiljaktigheter utanför bloggen, men ok det är ganska roande att läsa.



Lycka till Båda två i vilka lag ni nu ska spela i!!

2008-12-11 @ 16:33:50
Postat av: Hellberg

Glömde tillägga en sak, Fatos du är liten! Du ser ut som en grön smurf!

2008-12-11 @ 17:25:44
Postat av: negan

Det var det längsta inlägget jag sett, längre än alla inlägg tillsammans:)

Asså inte för o starta bråk eller så men vem kan egentligen mest fotboll mellan fatos och jetmir?? Bara en fråga liksom....

2008-12-11 @ 17:40:15
Postat av: victor

Hej,Jag skriver om åldrandet, dvs demens etc och vad vi kan göra åt det. Åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag, alldeles i onödan har det visat sig då vi kan utveckla behandlingar för att kunna förhindra ålderdomen.

Läs mer på min blogg http://victorbjoerk.blogg.se :)

2008-12-11 @ 17:48:44
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Till vitcor.

Vadå, folk åldras vad ska man göra åt det? Om du inte uppfunnit någon magiskbumbibjörnsliknandesuperfantastiskstoppaåldrande -medicin, så är din blogg totalt ointressant.



no offence son!

2008-12-11 @ 18:31:32
Postat av: negan

hahaha....den va sjuk:)...tyckte grabben fatos såg gammal ut på bilden eller var kom det inlägget ifrån??hahaha

2008-12-11 @ 18:44:04
Postat av: sorgligt

helt plötligt sjönk denna bloggen radikalt, nu e det bara pinsamt!

2008-12-11 @ 19:25:11
Postat av: Anonym

Fatos du säger "...våran NÄSBY Familj", så jag har en fråga till dig. Lämnar man sin familj för några tusingar? Du säger ju att det är en gåta var du ska spela, de tolkar jag som att du inte har bestämmt var du ska spela än? Men du verkar fundera på Åsums bud, eller så försöker du spela ut de mot varandra så att de ska erbjuda "en liten slant". Kanske de är därför du ringer kristianstadsbladet och ger de material till deras artiklar.

2008-12-11 @ 19:47:21
Postat av: Matti ahtisaari

NI KANSKE BEHÖVER FREDSMÄKLARE FÖR ATT LÖSA DETTA...SEN SKULLE JAG BRAR SÄGA ATT JAG HÅLLER MED VAD NÄSBY IF SKREV TIDIGARE AGÅENDE JOHANSEN.MÄNINISKA DU MÅSTE SLUTA SLICKA JETMIRS VÄLKÄNDA RÖV...DET ÄR NÄSTAN PATETISKT ATT LÄSA VAD FOLK SKIVER FÖR NÅGOT

2008-12-11 @ 19:55:34
Postat av: JUDAS

JUUUUUUUUDAS

2008-12-11 @ 20:18:09
Postat av: G #8

Allt handlar om hur fatos tvingats gå från att vara en respekterad tränare till en spelare i mängden, vilket kommit som en delvis chock för herr Gashi. Och han har lite svårt att handskas med situationen, och för att återuppta sin stjärnstatus i laget "våran näsby familj" som han kallar det så fint för, att han t o m är beredd att gå bakom ryggen på sin familj för att få ett par gröna(röda om han byter till åsum) adidas special med sitt namn ingraverat.

Värt att poängtera är att Gashi är kontrakterad med näsby t o m 2009 gör inte saken lättare för åsum att få igenom sin drömvärvning. Enligt interna källor så ligger fatos utköpsklausul på närmare bestämt 1 miljon svenska riksdaler. Sen är åsum beredda att punga ut hela sin sponsor-budget på en medelmåttlig wannabe fredrik ljungberg låter vi vara osagt.



Sen att jetmir är feg IRL och som inte vågar ta en konfrontation men måste gråta ut känslorna på sin blogg på fatos bekostad är sorligt men dock sant. Angående vad fatos gör utanför planen har inte jetmir med att göra och därför inte heller rätt att blogga om fatos privatliv.

2008-12-11 @ 20:22:16
Postat av: Real Näsby

Klart Johanssen är oberoende, inte spelar han i Näsby eller är inblandad mer än Näsbyspelarna själva. Vad jag förstått så umgås inte Johanssen och Jetmir privat, eller har jag fel. Att Fatos har kontaktat Bladet från och till är ingen hemlighet.



Klart jag hoppas att Fatos stannar i Näsby. Hoppas Jetmir lägger ner bloggandet om Fatos innan det blir jihad.

2008-12-11 @ 20:49:01
Postat av: Näsby IF

Jag var också på träningen i måndags när bråket uppstod.

Jag håller med Jetmir till 100% i just det fallet.

Fatos har skapat en massa grupperingar i Näsby när han medvetet slickar vissa spelares röv medan han inte alls respekterar andra spelare och framför hela laget skriker på dom.



Jag hoppas han lämnar.

2008-12-11 @ 20:53:42
Postat av: Jetmir

Kom precis hem.

Jävlar vad jag missat.



För det första Fatos så vill jag börja säga att besöksantalet inte ökat bara för att jag skrev om dig. Perioden då jag hade summeringen av Supersexan hade t.e.x 200 besökare mer dagligen.



Och inläggen har heller inte ökat. Om du scrollar ner lite så ser du att vissa artiklar har över 100 inlägg/komentarer.



Sen är du verkligen inte kändis. Utan anledningen till att jag kallar dig för det, och skriver att du spelat i Allsvenskan är för att jag är något som heter ironisk. Du tror verkligen så mycket om dig själv så du märker inte när man är ironisk.



Sen förstår jag inte riktigt vad du säger. Påstår du att jag är självisk när jag spelar fotboll ?

Jag tror helt ärligt inte det är många i Näsby som släpper bollen lika ofta som jag gör. Jerrysson kanske.

Sen kan du fråga folk som spelat i Viby vem som spelade fram till flest assist under åren som jag gjorde där. Jag kanske inte är en bra fotbollsspelare men egoist är jag inte.



O till dem som skriver skit anonymt. Jag förstår inte varför ni inte kan ha era riktiga namn precis som jag.

Detta är inte en så stor sak. Jag sitter inte här och gråter floder. Utan våga va er själva innan jag tvingas radera inlägg regelbundet.



O till dem som skriver att jag tjafsat med Fatos o sen skrivit om bråket på bloggen måste ha en livlig fantasi.

Det enda jag har skrivit är att han tjafsat med någon, och sedan diskuterat var Fatos skall spela nästa säsong och att han börjat Dam-Gymnastik.

Detta är trots allt Silly Season eller hur ?

Och om ni inte gillar det så behöver ni inte läsa vår blogg.

Vi lever i ett fritt samhälle där folk kan göra vad dem vill.



Lille Fatos kom ner på jorden.

2008-12-11 @ 21:50:37
Postat av: näsby if

av vilken anledning var mitt inlägget tvunget att raderas?? 80 procent skriver inte sitt riktiga namn o hälften av dem som skriver de skriver någon annans namn?

2008-12-11 @ 22:02:16
Postat av: Edog

Jetmir har helt rätt....Fatos är en patetisk människa som tror att han är något. Tryck ner honom med en sko och han slickar din röv...respektera honom och han äter upp dig.



En omogen tönt som inte en jävel borde skriva om. Detta gör honom lycklig trots att han är nolla som varken är bra på fotboll eller har en god personlighet....falsk är namnet.



PS! Har spelat högre upp än dig... ;)

2008-12-11 @ 22:36:29
Postat av: Ben Dover

Jetmir, jag är ledsen att berätta det för dig, men det ger inga poäng i historieböckerna att ha "spelat fram till flest assist". Hade du däremot slagit en målgivande passning (också kallat assist) hade du fått en pinne per styck. Dock ger en assist till en målgivande passning nada. FYI.

2008-12-11 @ 22:58:16
Postat av: arben

kan ni lägga av nu jet o fatos ni är faktiskt lagkompira så sluta nu, ni är bra fotbollspelare Ingemar ät bajs.............

2008-12-12 @ 07:47:28
Postat av: Emil N

Hoppas önsketimme aldrig tar slut alltså!

Vilken cirkus!!!!!!



Vem fan är ingemar???









2008-12-12 @ 09:08:39
Postat av: Johansen

Ha ha ha! Vem behöver önsketimmen när det är fullt av (jul)tomtar som skriver här.



Såg att någon tyckte att jag slickade Jetmirs röv, du kan knappast känna varken mig eller Jetmir. Vi är oense om en hel del men är raka mot varandra och det vore enormt konstigt om jag inte höll med honom ibland, eller han med mig. Pröva respekt någongång!

2008-12-12 @ 15:23:22
Postat av: näsby

är det verkligen sant att ingen klubb har försökt värva hari bäste spelaren isupersexan o bästa mittfaltaren var faktiskt PANCHO.

2008-12-12 @ 16:53:26
Postat av: näsby

HARIS menar jag...

2008-12-12 @ 16:55:43
Postat av: Kadri//

Denna går till Edog!!! (Lite citat o svar)



Bara tanken att du gömmer dig bakom ett namn som Edog och skickar iväg en kommentar som denna gör mig spyfärdig!



"Tryck ner honom med en sko och han slickar din röv" = Tryck ner dig med en sko och du slickar Jetmirs röv!!



"En omogen tönt som inte en jävel borde skriva om. Detta gör honom lycklig trots att han är nolla som varken är bra på fotboll eller har en god personlighet....falsk är namnet"



Din handling är värre än dina ord, för här står du o skriver om en tönt som du "egentligen inte vill skriva om." Han är kanske inte den bästa på fotboll i stan men en god personlighet har.

Om falsk var namnet för Fatos så är FEG namnet för DIG och alla andra här som gömmer er bakom olika namn.



Jag var på träningen i Måndags och bevittnade bråket/tjafset, faktiskt så var de genom mig de hela uppstod.

Jetmir hade rätt om en del av de han sa och Fatos hade rätt om de han ville få fram. Men trots ett löfte som Jetmir sa (går du in o duschar så gör jag me de) så såg vi som var på träningen bara en som var Man nog och göra de!

2008-12-12 @ 18:42:52
Postat av: Kadri//

Denna går till Edog!!! (Lite citat o svar)



Bara tanken att du gömmer dig bakom ett namn som Edog och skickar iväg en kommentar som denna gör mig spyfärdig!



"Tryck ner honom med en sko och han slickar din röv" = Tryck ner dig med en sko och du slickar Jetmirs röv!!



"En omogen tönt som inte en jävel borde skriva om. Detta gör honom lycklig trots att han är nolla som varken är bra på fotboll eller har en god personlighet....falsk är namnet"



Din handling är värre än dina ord, för här står du o skriver om en tönt som du "egentligen inte vill skriva om." Han är kanske inte den bästa på fotboll i stan men en god personlighet har.

Om falsk var namnet för Fatos så är FEG namnet för DIG och alla andra här som gömmer er bakom olika namn.



Jag var på träningen i Måndags och bevittnade bråket/tjafset, faktiskt så var de genom mig de hela uppstod.

Jetmir hade rätt om en del av de han sa och Fatos hade rätt om de han ville få fram. Men trots ett löfte som Jetmir sa (går du in o duschar så gör jag me de) så såg vi som var på träningen bara en som var Man nog och göra de!

2008-12-12 @ 18:44:23
Postat av: Sjärnan!

Fatos är sjukt skön kille! Men jetmir du borde nog själv komma ner på jorden. Du e sämsta fotbolls-spelaren jag har set..



Fick du spraken från jobbet? ser inte länge att du jobbar där..



MvH Sjärnan.....

2008-12-12 @ 19:15:17
Postat av: Ösums BK

Är förra inlägget ironiskt menat eller kan man verkligen vara så in i helvetes dålig på att stava?

2008-12-12 @ 23:24:41
Postat av: Jetmir

Jag vill börja med att välkomna Kadri till bloggen.

Sen så var det svårt o "hålla mitt ord" när jag inte hade ombyte med mig, så det är lite svårt o duscha utan handduk eller ombyte.

Sen så var min mening att få Fatos att gå o duscha mitt under träningen eftersom jag tyckte han gjorde fel.



Och till stjärnan : Jag har inte fått sparken från The Phonehouse. Har faktiskt aldrig fått sparken från ett jobb om man bortser från praoperioden från 7e klass när jag jobbade på Matnära då det var skönare och ligga hemma än o jobba utan att få betalt.



Jag jobbar på en telenorbutik i Ronneby just nu .

Och det går rätt bra just nu. Säljer bra ;).

2008-12-12 @ 23:29:51
Postat av: Blatten som kan Svenska

Haha han var inte ironisk. Han kan bara inte stava.

Han har ju bara levt i Sverige i 15 år.

2008-12-12 @ 23:31:22
Postat av: Adde #22

Helt allvarlig ja vet inte vad som inträffade men än så länge spelar ni fatos o jetmir i samma lag, o orka tjabba här inne om något som händer på träning. Det händer väll i alla lag ibland lite då o då de e inget nytt att fotbollspelare har viljan att vinna så mycke så att det iband rinner över. Det borde lösas inom laget inte inom kristianstad. De e faktist en förening ni representerar.. Inte den bästa reklamen precis för en bra klubb..



Men men vad vet ja ja kanske har fel... Kul att läsa iallfall för oss som é "utomstående"

2008-12-13 @ 01:47:53
Postat av: Adde #22

Hahahaha oj var nog lite snabb me o skriva att ni spelar i sammalag.. haha gjorde då :P läste nyss de senaste på bloggen haha ni vet i rumänien jobbar man sig uppåt :P jaja men lite var nog rätt i de ja skrev...

2008-12-13 @ 01:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0