Bloggen

Denna blogg skapades för att det skulle skrivas i allmänhet om det lokala fotbollen och i synnerhet Supersexan.
Samtidigt som jag skulle skriva om lite andra saker som olika ämnen i samhället,vänner och Milan.
Och nu även med Johansens hjälp.

Det roligaste har ändå varit alla kommentarer som jag skrattat högt av. Men på senare tid så har många konstiga personligheter börjat skriva här vilket har lett till att nivån sjunkit väldigt mycket.

Fortsätter detta så kommer vi göra så att ingen kan få fram sina åsikter förrän vi har godkänt det manuellt.
Och denna gången kommer det förbli så.

Allt som har skrivits här har gjorts med humor samtidigt som vi försöker hålla oss till fakta.


Kommentarer
Postat av: Mr P

Det känns som att du inte tål kritik jetmir. Du får tydligen kritisera allt och alla speciellt mr Gashi men sedan när någon fäller någon kommentar om dig som du inte gillar så säger du att ni ska börja kontrollera allt innan ni lägger upp det på din blogg. Som du själv jetmir, detta är ett fritt land, "jag får skriva vad jag vill", hoppas vi också har samma rättigheter!

2008-12-12 @ 00:12:15
Postat av: Jetmir

Klart jag tål kritik.

Jag får ju nästan kritik i varje inlägg jag skriver.

Det får man kanske ta när det är så många som läser.

Det jag försöker stoppa är istället personangreppen från folk som anonymt vill förolämpa andra människor.



Sen kritiserar jag inte Gashi utan bara skriver om Silly season. Har inget emot herr Gashi personligen utan tycker bara att det är en rolig grej.

Det är det folk inte förstår.



Håll er nu till ämnet innan jag ändrar så vi måste godkänna alla kommentarer inna dem publiceras.



Trevlig helg !!

2008-12-12 @ 07:03:15
Postat av: Goran

Tycker att ni gör ett kanonjobb, både Jetmir och bloggrookien, Johansen.



Jetmir, jag har en tidig julklapp till dig på min blogg så kika på den :P

2008-12-12 @ 11:57:32
URL: http://ottifemma.blogg.se/
Postat av: Arne

Hej



Jag undrar bara om den här önsketimmen gäller fortfarande... för i sånna fall önskar jag fred mellan Jetmir och Fatos, fred i Näsby IF och fred i mellanöstern!



Tack!

2008-12-12 @ 13:01:21
Postat av: Johansen

Till Arne: Ha ha ha! Jag ska prata med Jetmir och se om han kan uppfylla minst en av dina önskningar.

2008-12-12 @ 14:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0