Alliansen fortsätter...

alliansen

...dock utan undertecknads medverkan. För första gången fick jag vara med om att åka ut i första omgången. Någon gång ska visserligen vara den första. Klen tröst! Gjorde nog också en av mina sämre matcher samtidigt som vi radade upp rookiemisstag, fyra utvisningar är minst tre för många. Lämnade också turneringen mållös för första gången. Vi hade nog knappt ett skott på mål och då vinner man heller inga matcher. Nosaby var bättre och vann rättvist med 5-1. Får se om det blir några fler alliansenmatcher, nästa år är man 35!!!

Eftersom jag var på en kvällsaktivitet med jobbet så missade jag flera matcher ikväll. Noterade dock ett par saker.
Såg att gamle Vibyspelaren Roger Andersson gjorde som han ville i sin match mot Vinslöv., ett antal sulfinter och ett snyggt mål.  Det gjorde han aldrig för Viby. ;) Sulfinterna då kanske. Missade tyvärr slutresultatet.

Matchen mellan Edenryd I och Bjärlöv avgjordes i sista sekunden. Nu får jag skämmas för jag har glömt vilket lag det var som vann, tror att det var Bjärlöv. Ni rättar mig säkert!

En hyffsat undermålig rapport från alliansen. Räknar med att Jetmir skriver lite mer vassare i nästa omgång. Trött som bara den, har egentligen ingen mer ursäkt än att jag är småbarnsförälder. ;)

Johansen

Kommentarer
Postat av: Jetmir

Ville gärna se er match men orkade inte ta mig dit bara för en match.

Är så jävla trött när jag kommer hem från jobbet.



Tror dock du håller på tills du blir 40 Johansen.

Fotboll är kul.

2008-12-18 @ 23:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0